Aanschaf nieuwe PAR64 armaturen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Carl
    • Nov 2000
    • 907

Ik doe dat met een M10 bout en borgmoer.
    Volgorde van monteren:
    Bout - sluitring - G-haak - Carosseriering - nylon ring - PAR - nylon ring - Carosseriering - borgmoer.
    De nylon ringen die ik gebruik zijn even groot als de carosserieringen, ongeveer 25 ~ 30mm. diameter.
    Dit werkt goed, de beugel beweegt "prettig stroef" tussen de nylon ringen.
    Dat je het boeltje toch af-en-toe moet aandraaien is naar mijn idee niet te voorkomen.
    Als je het gewone onderhoud doet, kan dat gelijk mee, steeksleutel 17 in je ene hand, stofdoek in de andere, zó gebeurd. ;-)

Comment

• hugovanmeijeren
      • Oct 2004
      • 1436

Originally posted by Svartrose
      Wat ik me nog afvraag, als ik naar de een afbeelding van Stairville parren kijk, dan lijkt het erop dat de manier van locken (ik bedoel vastzetten van de 'tilt' van de par) een niet al te doordacht mechanisme heeft. Maar hoe is dat in de praktijk? De DTS ziet er bijvoorbeeld veel degelijker uit.
      Het '360 graden' plaatje bij die Thomann parren is niet het plaatje van de par die geleverd wordt. Dat is de par die in het groot linksboven op de productpagina staat, de tilt-lock is voor zover ik kan zien identiek aan die van de DTS parren.

Als je wilt kan ik een foto van onze Stairville parren maken, maar ik denk dat het zo ook wel duidelijk is.

Groeten Hugo
      Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

Working...