Ik doe dat met een M10 bout en borgmoer.
Volgorde van monteren:
Bout - sluitring - G-haak - Carosseriering - nylon ring - PAR - nylon ring - Carosseriering - borgmoer.
De nylon ringen die ik gebruik zijn even groot als de carosserieringen, ongeveer 25 ~ 30mm. diameter.
Dit werkt goed, de beugel beweegt "prettig stroef" tussen de nylon ringen.
Dat je het boeltje toch af-en-toe moet aandraaien is naar mijn idee niet te voorkomen.
Als je het gewone onderhoud doet, kan dat gelijk mee, steeksleutel 17 in je ene hand, stofdoek in de andere, zó gebeurd. ;-)
Volgorde van monteren:
Bout - sluitring - G-haak - Carosseriering - nylon ring - PAR - nylon ring - Carosseriering - borgmoer.
De nylon ringen die ik gebruik zijn even groot als de carosserieringen, ongeveer 25 ~ 30mm. diameter.
Dit werkt goed, de beugel beweegt "prettig stroef" tussen de nylon ringen.
Dat je het boeltje toch af-en-toe moet aandraaien is naar mijn idee niet te voorkomen.
Als je het gewone onderhoud doet, kan dat gelijk mee, steeksleutel 17 in je ene hand, stofdoek in de andere, zó gebeurd. ;-)
Comment