Zero88 Jester TLXtra probleempje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jorg
    • Oct 2007
    • 28

Zero88 Jester TLXtra probleempje

Hallo allemaal,

Als eerste wil ik even vermelden dat ik van te voren goed heb gezocht maar geen antwoord op mijn vraag kon vinden.

Voor onze nieuwe kleine zaal hebben we een extra lichttafeltje bijgekocht. Zoals in de titel vermeld een Jester TLXtra van Zero88. Op zich een prima tafeltje, en alles wat willen kregen we direct voor elkaar, er is alleen een enkel probleem, namelijk wat nummertjes onder een groepje plaatsen.

In de handleiding staat vermeld:

Stap 1: Selecteer de kanalen die je in de groep wil plaatsen. (1 thru 10 enter?)
    Stap 2: Gebruik GROUP en vervolgens het gewenste groepnummer en druk vervolgens op STORE/PROGRAM.

We hebben al diverse manieren geprobeerd maar op een of andere vage manier wil het niet lukken. Iemand enig idee wat wij fout doen?
    Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!
  • @lex
    • Jul 2006
    • 1087

Haha,

Als je de handtekening van iemand anders 'gebruikt' is het de kunSt hem foutloos over te nemen...

@lex
    Last edited by @lex; 02-06-10, 08:53.
    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• Jorg
      • Oct 2007
      • 28

Originally posted by @lex
      Haha,

Als je de handtekening van iemand anders 'gebruikt' is het de kun[BOLD]S[/BOLD]t hem foutloos over te nemen...

@lex
      Die handtekening staat al vanaf oktober 2007 in mijn profiel, en heb ik persoonlijk van de Loesje Verjaardagskalender die toen der tijd op een WC hing gejat...

Wat heeft dit trouwens met mijn vraag te maken?

Comment

• @lex
        • Jul 2006
        • 1087

Mijn welgemeende excuses. Ik ging er - gezien je lage aantal posts - vanuit dat je hem van iemand anders had geleend. Maar wel knap dat het je in drie jaar niet is ogevallen dat er een taalfout inzat ;-)

Overigens ben ik wel van mening dat mijn tekst ook een leuke Loesje zou zijn:

Als je de handtekening van iemand anders 'gebruikt' is het de kunst hem foutloos over te nemen...

Maar sorry, back on topic!

Gr, @lex
        Last edited by @lex; 02-06-10, 08:55.
        Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• Jorg
          • Oct 2007
          • 28

Originally posted by @lex
          Mijn welgemeende excuses. Ik ging er - gezien je lage aantal posts - vanuit dat je hem van iemand anders had geleend. Maar wel knap dat het je in drie jaar niet is ogevallen dat er een taalfout inzat ;-)

Overigens ben ik wel van mening dat mijn tekst ook een leuke Loesje zou zijn:

Als je de handtekening van iemand anders 'gebruikt' is het de kunst hem foutloos over te nemen...

Maar sorry, back on topic!

Gr, @lex
          Haha no problemo! Ik lees hier vooral veel en post relatief weinig berichten....

Comment

Working...