movinghead, welke???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

Wij hebben ook AT's (wel de 700 reeks) en daar gaan we ook regelmatig mee op stap en heb er in al die tijd minder last van gehad dan de macs (wash 600) die we ooit wel eens inhuurde... (mening = ervaring )
    Hold on a second, relax and listen...

Comment

• R. den Ridder
      • Sep 2000
      • 1500

Zullen we de Robe/Martin discussie even laten voor wat het is? Beide spotjes zitten in hetzelfde segment, met een voorliefde per individu.

Heb zelf met beide producten goede ervaringen, en deze bieden beiden waar voor hun geld. Tweedehands is leuk, maar kijk wel naar de lifecycle van het product. de Krypton draait alweer een jaar of 6 mee, en een tweedehandse van 2 jaar oud is qua slijtage niet te vergelijken met een spotje van 6 jaar, zelfde geld bijv. voor highend studiospots of CP stage spots.

de showtec headjes van een paar jaar terug heb ik met enige regelmaat opengeschoefd, en onlangs eens in een nieuwe gekeken, en dat is een groot verschil. kwaliteit is zeker niet heel laag, maar servicegerichtheid is en blijft een probleem, schroefjes die stripjes vasthouden die boutjes vasthouden die een motorophanging vasthouden die weer via een busje de motor ondersteunen maken even snel een motor wisselen niet echt makkelijk.
      voor de prijs is er echter denk ik niets beters te koop

Comment

• pjadskop productions
        • Nov 2008
        • 128

En een GLP Ypoc?
        Nee meneer, de boom staat niet op de bergen, want de bergen zijn op vakantie in Disneyland, meneer

Comment

• MusicSupport
          • Feb 2006
          • 1016

Originally posted by Mark-LED
          Als je dan toch voor Martin gaat, kies dan voor 100 euro meer geen Mac250 maar een SmartMac. Geweldige dingen! Snel, mooie gobo en kleur wisselingen. Gobo's en kleuren makkelijk uitwisselbaar. Geen onderhoud nodig en relatief licht. En een 150w pitje maar door de optiek botst ie op tegen een 250w pitje. Ik vind het echt geweldige spotjes.

Qmaxz maakt ook mooie producten, maar echt snel vind ik ze niet. Maar goed, hoeveel snelheid wil je hebben?
          Doe dan maar de nieuwe 350 met LED! Ik was erg onder de indruk!
          d&b Audiotechnik

Comment

Working...