Avolites komt met nieuw product | Titan mobile

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MrNiceGuy
    • Sep 2010
    • 11

Ben van mening dat Avo wel een goede weg is ingeslagen met hen nieuwe lijn lichttafels. Heb al het genoegen gehad om op een expert-titan te mogen tikken, daar werd ik wel heel blij van.

Hetgene wat ik altijd miste op een Avo (pearl)was de cues en de fadetijden hiervoor in te kunnen stellen, dit werkt optimaal bij een titan. Met de titan-touch-wing ernaast kun je alles nog eens lekker uitbreiden. Ben dan ook zeer benieuwd naar de Saphire touch..

Mijn vraag is alleen hoe stabiel de tafel blijft als je er zeg maar: 100 koppen aan gaat hangen. Ervaring met andere Avo's blijft toch dat ze traag worden (ook de expert)

Comment

• PeterZwart
      • Jan 2008
      • 402

Op de opendag van Fairlight ben ik toch behoorlijk wat te weten gekomen!

De titan Mobile:
      Prijs rond de 2200 euro excl.
      De eerste leveringen komen rond december!

Ik heb me verbaast over hoe stabiel het draait op een laptopje
      Er was een kerel van Avolites mee, die draaide zijn wysiwyg (niet van capture maar ergens anders van) vanaf dezelfde laptop als de titan mobile draaide, rete stabiel!!

Sapphire Touch:
      Verwachting word dat ie na Frankfurt lever klaar is.
      Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

• Lala
        • Sep 2008
        • 370

Originally posted by MrNiceGuy
        Mijn vraag is alleen hoe stabiel de tafel blijft als je er zeg maar: 100 koppen aan gaat hangen. Ervaring met andere Avo's blijft toch dat ze traag worden (ook de expert)
        Als je een expert titan volhangt met voornamelijk led, dan word die wat traag als je ingewikkelde shapes over de led gaat gooien. Maar dan heb ik het over 200 ledfixtures. Als je dan bijv. een blinder erbij aan gooit, dan doet die er een paar milliseconde langer over voordat ie reageert.

Ben voornamelijk benieuwd naar de sapphire, maar die hoeven we dus niet voor half 2011 te verwachten...

Comment

• PeterZwart
          • Jan 2008
          • 402

Originally posted by Lala
          Als je een expert titan volhangt met voornamelijk led, dan word die wat traag als je ingewikkelde shapes over de led gaat gooien. Maar dan heb ik het over 200 ledfixtures. Als je dan bijv. een blinder erbij aan gooit, dan doet die er een paar milliseconde langer over voordat ie reageert.

Ben voornamelijk benieuwd naar de sapphire, maar die hoeven we dus niet voor half 2011 te verwachten...
          De Avolites Sales Engineer had het erover dat dat dus rond april was..
          Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

• rick1993
            • Nov 2007
            • 209

Nog wat foto's van de Plasa:

Titan Mobile
            Sapphire Touch
            licht dat licht mij wel

Comment

Working...