galixy 250 HQ Power

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • devin88
    • Sep 2010
    • 1

galixy 250 HQ Power

Beste Mensen,

Ik ben tweedehands aan twee [FONT=Calibri]galixy 250 gekomen. Nu is bij een van deze de kleuren gobo defect. Hij draaid niet meer rond en blijft hange op de huidige. Als ik goed kijkt trilt hij een beetje maar hij verplaats zich niet.[/FONT]
    [FONT=Calibri][/FONT]
    [FONT=Calibri]Toen heb ik maar even de kap er af geschroeft en een beetje met de hand geprobeerd er beweging in te krijgen. Dit lukte ook maar het had geen effect als het apparaat dit automatisch moet doen.[/FONT]
    [FONT=Calibri][/FONT]
    [FONT=Calibri]Nu zit er een motortje op van 12volt en 120 ohm met het bouwjaar 2004.[/FONT]
    [FONT=Calibri]Kan ik niet ergens zo''n ding nieuw bestellen of krijgen van uit de leverancier. [/FONT]
    [FONT=Calibri][/FONT]
    [FONT=Calibri]De website van HQ power kon ik nog niet eens vinden :P[/FONT]
    [FONT=Calibri][/FONT]
    [FONT=Calibri]Ik denk dat het niet een gewoon motortje is. Want hij draaid niet volledig rond na de laatste kleur draaid hij weer terug. Ook zitten er meerder kabels aan dan alleen + en de - . [/FONT]
    [FONT=Calibri][/FONT]
    [FONT=Calibri]Wie kan mij helpen ?[/FONT]
  • ultrakiller
    • Nov 2008
    • 67

als je er met je hand geen beweging in krijgt zit hij waarschijnlijk gewoon vast, een proberen los te halen en schoonmaken kan helpen

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

De website van HQ power kon ik nog niet eens vinden :P
      2e Hit als je dit intikt in Google!
      Dit kan voor jou ook een interessante link zijn dan: http://www.pearle.nl
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Gitarist 62
        • May 2006
        • 278

Originally posted by laserguy
        2e Hit als je dit intikt in Google!
        Dit kan voor jou ook een interessante link zijn dan: http://www.pearle.nl
        maarja als je nou geen Galaxy kan spellen
        ~Clearsound~

Comment

• laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

Het ging over de website van HQ Power die hij niet kon vinden...
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...