Martin pro 518 scan

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stainz
    • Sep 2009
    • 609

Martin pro 518 scan

Hallo allemaal,

Ik ben gevraagd om binnenkort een setje op te bouwen met daarin 4 maal de Martin Pro 518 Scan, wegens budget is daarbij echter geen sturing mogelijk en zullen deze op stand-alone moeten draaien. Dat instellen lukt me wel met de manual erbij, maar ik vind in de manual niets over mogelijkheden voor Master-slave sturing.

Het ziet er natuurlijk opzich niet verkeerd uit als scans stand-alone draaien, mits ze allemaal hetzelfde doen!

Dus als iemand toevallig weet hoe deze scans master slave kunnen werken, zou ik erg blij zijn met de uitleg.

Vriendelijke groet,
    Bas.

p.s. het kan natuurlijk ook zijn, dat je de mater instelt op stand-alone en de rest met een dmx-lijn aan sluit en laat luisteren naar het DMX signaal, maar dit werkt voor zover ik weet niet altijd, dus als dit zo is zou ik ook al erg blij zijn met een bevestiging.
  • jakobjan
    • Jul 2002
    • 599

Ik heb zo'n idee dat, dat niet kan. Er wordt in de specs en manuals niets over genoemd..
    Misschien alleen met een controller met martin protocol..
    Jakob-Jan
    Lightjockey Beta tester
    Freelance Licht tekkie

Comment

• stainz
      • Sep 2009
      • 609

daar ben ik ook bang voor jakobjan, maar ik heb nog steeds hoop dat iemand op het forum het wel weet.
      Dat ik zonder controller aan het werk moet is 1 ding, maar dan 4 scans allemaal stand-alone zetten vind ik niet bepaald een optie voor een mooi stukje licht... (waarschijnlijk walg ik er meer van dan het publiek maar ik vind het gewoon lelijk als 4 lampen gewoon rustig hun eigen gang gaan)

Comment

• Funmaker
        • Jun 2006
        • 922

Probeer het eens uit en ga dan de mogelijkheden eens af...
        -Allemaal apart zonder doorlus
        -Met doorlus
        -Met doorlus en enkel de eerste op het juiste adres de rest op null ofzoiets
        -...
        Hold on a second, relax and listen...

Comment

• seppe30
          • Dec 2007
          • 248

en hoe is het afgelopen is het gelukt???

Comment

• Extranion
            • Aug 2010
            • 11

Bij de martin roboscan pro 518 zit inderdaad geen master-slave functionaliteit

Comment

Working...