showtec passieve led tubes aansturen met een andere controller ??

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
+ More Options
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • G.P.Fransen
    • Nov 2001
    • 191

Datenblatt

Volgens hun site zijn die niet per led maar per 9 led's dus onderverdeeld per 16.

Comment

• kevin23121978
      • Nov 2010
      • 10

ik kan mij niet voorstellen dat je geen andere controller of iig andere programma's kan krijgen voor de led tube van showtec ....

moet toch mogelijk zijn ..... mischien door andere software in de controller ???

Comment

• Drumvogel
        • Nov 2004
        • 175

Heb je al geprobeerd te bellen naar Highlite. Als je blijft vragen naar het antwoord wat je graag zou willen, kom je bij Highlite in ieder geval naar het enige juiste antwoord. Het lijkt wel of je niet wilt geloven wat de rest je verteld. Ik ken helaas niet het juiste antwoord maar zover ik hier lees is niet alles mogelijk.

Houd er rekening mee dat het juiste antwoord je ook kan tegenvallen...

Comment

• @lex
          • Jul 2006
          • 1087

Originally posted by Drumvogel
          Houd er rekening mee dat het juiste antwoord je ook kan tegenvallen...
          Ja maar als je het juiste antwoord naast je neer blijft leggen dan blijft er altijd nog het gevoel dat het wel kan!

@lex
          Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• kevin23121978
            • Nov 2010
            • 10

Dit is nu het verschil tussen de " amateur" en de professional !!!

Een amateur vind het wel best en de professional die probeert het altijd mooier en beter te krijgen

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

Er zijn reeds verschillende mensen die hebben gepost dat het NIET mogelijk is, maar toch blijft je dit naast je neerleggen en erover doorgaan.

Volgens mij verdient dit topic enkel al om die reden een slotje!
              If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...