wysiwyg

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stanny
    • Nov 2010
    • 4

wysiwyg

beste collega's,

ruim 5 jaar geleden was ik zeer actief met designs maken in wysiwyg.
    door een opportuniteit ben ik hiermee vandaag nu terug met begonnen.

Ik ken nog steeds de instellingen die nodig zijn en ben vertrouwd met de
    begrippen voor het opmaken van een mooie render in wysiwyg. Welke mij vroeger ook mooi lukte.

Echter krijg ik vandaag met de r25 versie maar geen scherp beeld op mijn
    render.

Nu weet ik niet of het programma zo verder uitgebreid is dat de systeemvereisten state of the art PC nodig hebben.

Ik draai nu op een fonkelnieuwe packard bell pc met dual core pentium T4400 met 4GB ram. Het eigenschappen van de videokaart heb ik nog niet teruggevonden. het is zo een touchscreen pc 21".

Zou dit voldoende moeten zijn om een show van 12 MH, wat conventioneel frontlicht en wat truss te renderen? Dus geen video of afbeeldingen worden gebruikt.

Kan iemand me zeggen of deze configuratie toch voldoende zou moeten zijn? Anders storm ik morgen naar de PC winkel voor iets anders, want dit is geen gedoe.
    Indien jullie op eenzelfde vorm van configuratie toch een deftige render krijgen, ligt het probleem alsnog ergens bij mij...

groeten
    stijn
  • JeroenVDV
    • Mar 2004
    • 963

Aperture size in renderwizard aangepast?

Gebruik eigenlijk geen renders meer sinds R24. Shaded view met juiste instellingen op een GTX295 looks just better

Hou er rekening mee dat een RENDER niets te maken heeft met je videokaart, maar berekend wordt door je CPU. De shaded live views draaien op je videokaart.
    Creating shows beyond Imagination

Comment

• stanny
      • Nov 2010
      • 4

Beste Jeroen,

Dank voor je reactie.
      Als ik het goed heb reageert de aperture size een beetje als de iso waarde van een reflex camera? juist?
      Hoe groter de aperture, hoe meer waas... (alsof je een paar rijdende auto's 's nachts fotografeert, dan krijg je een rode lijn van de achterlichten)

Indien dit klopt, dan staat de aperture goed. heb trouwens al verschillende setting gebruikt hiervan. heb ook al verschillende radiosity waarden geprobeerd...

heb ondertussen het programma hier op mijn laptop gezet: intel core 2 T7200 met 2Gb ram, kom ik op hetzelfde uit...

stijn

Comment

• NiTRO
        • Sep 2002
        • 677

Misschien stomme vraag maar is het wel een originele versie met dongle??

Comment

Working...