lichtplan

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • viero
    • Mar 2005
    • 4

Alvast bedankt voor de tips, kzal morgen es kijken wat ik zal gebruiken.
    @ Lightning, ik denk dat ik ng geen 350 units zal moeten tekenen. Het is vooral voor kleine producties/fuiven.
    ...

Comment

• Lighting
      • Sep 2004
      • 209

ik wilde alleen even zeggen dat het geen wysiwyg is waar je dus "eindeloos" units in kunt tekenen maar daar is het dan ook 3ware voor

Nils Berens
      Time Out Lighting Designer
      LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• Vervallen

wysiwyg is ook zeker geen simpel programma, vooral voor de wat spannendere truss ontwerpen mag je er wel een avondje voor uittrekken om het onder de knie te krijgen. Ik heb het inmiddels opgegeven en ga op zoek naar een wat simpeler plan. Iemand een idee?

Comment

• stekelvarke
          • Dec 2004
          • 1062

Een simpeler plan? bedoel je een simpeler licht plan?
          Of een ander progje? In dat laatste geval heb je capture wat zeer makkelijk is om te tekenen. Ook het 3d progje van MA is zeker niet slecht.
          exit night into LIGHT

Comment

• Baszza91
            • Oct 2005
            • 476

Ik had Capture 2003 en ik heb nu Capture 2005. Maar een nadeel vind ik dat ik het niet kan opslaan. Is er een oplossing voor dat ik het wel kan opslaan of moet ik een andere progje hebben. Vind ik wel jammer, want ik begin net Capture onder de knie te krijgen .

Greetzz en cheerss
            I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

Originally posted by Baszza91
              Ik had Capture 2003 en ik heb nu Capture 2005. Maar een nadeel vind ik dat ik het niet kan opslaan. Is er een oplossing voor dat ik het wel kan opslaan of moet ik een andere progje hebben. Vind ik wel jammer, want ik begin net Capture onder de knie te krijgen .

Greetzz en cheerss
              Daar is zelfs een heel eenvoudige oplossing voor: kopen! Je hebt WYG al gehad, nu Capture maar je vraagt mogelijkheden die gewoon niet gratis te krijgen zijn. Probeer bovenstaande freeware programma's, en als je daar niets tussen vind zul je toch wat euro's uit moeten geven vrees ik!

Comment

• Baszza91
                • Oct 2005
                • 476

Het is niet de bedoeling dat ik er echt mijn brood mee ga verdienen (ik wou dat het al zover was ). Het is meer voor de fun om alvast te oefenen om grote show te tekenen. Met Capture 03 en 05 heb ik net een grote carree getekend moet ik weer afsluiten omdat ik al een tijdje achter de pc zit (of weg moet). Dan ben ik weer mijn hele carree kwijt daarom, ga ik nu maar eens alle bovenstaand freeware proberen want ik wil graag opslaan.

Greetzz en cheers
                I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• Jasper-Lichtbron
                  • Jun 2001
                  • 2155

Tja dan moet je misschien gewoon genoegen nemen met minder?

Comment

• Baszza91
                    • Oct 2005
                    • 476

Originally posted by Jasper-Lichtbron
                    Tja dan moet je misschien gewoon genoegen nemen met minder?
                    Zal ik doen. Ik probeer er gewoon altijd er zoveel mogelijk uit te halen . Is het niet voor school dan is het wel voor iets anders.

Greetzz en cheerss

Comment

Working...