Dmx met tijden schakelen

Collapse
X
Collapse
+ More Options
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wesleybouwens
    • Dec 2010
    • 5

Dmx met tijden schakelen

Goedemiddag,

Weet iemand of het kan dat ik op een pc, met dmx tijden kan maken. Dus dat bv lampje 1 van 17:00 tot 11:00 brandt. Kan dit? En welk programma/usb dongle heb ik dan daarvoor nodig. Het gaat zich erom dat in een winkelpand via een touchscreen van allerlei lichten worden bediend dit is het makkelijkste via dmx. Alleen moet ik dan weten of dit ook via tijden kan.

alvast bedankt,

Gr. Wesley
  • DMiXed
    • Jan 2008
    • 370

Hey wesley, ook hier?
    tsjah, je kan een aantal cue's maken, en dan de tijd van de stappen lang maken,
    maar dan kan je niet 'live' veranderen, je showtje loopt dan een beetje naar de haaien.
    als het puur en alleen klik aan klik uit is, heb ik misschien wel een idee:
    MyDMX van ADJ kan niet anders geprogrammeerd worden dan één vaste tijd, dus in uren/minuten/secondes. Dan kan je je cue's tot op de seconde precies proggen. Wel zelf steeds op tijd inschakelen! maar echt een houtje-touwtje oplossing
    Betere programma's die gekoppeld kunnen worden aan de klok van een pc??
    Jeroen van Geffen

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

E-cue is een uitstekende oplossing voor dit gebruik. Volgens mij te koop via Rapenburgplaza.
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

Als je alles nog moet leggen: het Velbus domoticasysteem van Velleman? Betaalbaar, zeer flexibel, makkelijk te programmeren, ...
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...