opstart problemen glp messenger2 BELANGRIJK hij moet voor 16 dec doen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vj/jasper
    • Dec 2010
    • 3

opstart problemen glp messenger2 BELANGRIJK hij moet voor 16 dec doen

hallo allemaal
    ik heb laats een glp messenger 2 gekocht
    en deze heeft helaas opstartproblemen
    soms duurt het een half uur voordat hij opgestart is
    ik denk zelf dat het software matig is
    en aan jullie de vraag of je dit weet op te lossen
    ik denk zelf dat ik het software opnieuw moet installeren
    maar waar kan ik dit vinden????

alvast bedankt

jasper
  • salsa
    • Jan 2007
    • 1315

Begin eerst maar eens terug te gaan waar je dit gekocht hebt denk je ook niet???

Dave
    [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

Ik denk dat het niks met de software te maken heeft maar dat het hardwarematig is.
      Herstellingen van op een afstand uitvoeren zijn helaas voor niemand mogelijk. Dat je dan ook nog eens een deadline voorop gaat stellen is helemaal van de pot gerukt.
      Gewoon Salsa volgen -> CONTACTEER JE VERKOPER!!
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• rdreiers
        • Nov 2009
        • 407

Ik weet dat er in de eerste versie wat problemen waren.

ADJ heeft deze ook (gehad?) en daar heb ik vernomen dat er wat software problemen zijn geweest.

Als je nog garantie hebt zou ik terug gaan anders gewoon de advertentie op marktplaats laten staan.

Meld je wel nog even erbij dat tie een probleem heeft? Is wel zo netjes.

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

Je mag inderdaad wel even bij je advertentie melden dat het ding problemen heeft, is wel zo eerlijk naar de koper toe. Nu zijn er mensen aan het bieden met misschien in het achterhoofd iets te kopen dat 100% werkt.

Daarnaast denk ik dat je deze vraag beter onder het licht forum had kunnen plaatsen i.p.v. hier bij het geluid. Daar zitten meer mensen die jou mogelijk kunnen helpen.

Een deadline zetten bij een forum waar mensen je vrijwillig op weg zouden kunnen helpen vind ik ook niet de nette methode. Heb je haast ga je naar een service punt toe om je te (laten) helpen.
          Last edited by vasco; 06-12-10, 13:38.

Comment

• Mathijs
            Moderator
            • Aug 2002
            • 1353

Topic verplaatst naar licht forum

Comment

• laserguy
              • Jun 2003
              • 2755

Mensen, hoe komen jullie aan Markplaats en advertentie? Ik kan daarover niks terugvinden in de post van de TS...
              Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

linkje??

Comment

Working...