Spookdimmer Theatertechnischlab dimblock V-3

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fries
    • Dec 2010
    • 3

Spookdimmer Theatertechnischlab dimblock V-3

Hallo,

Ik heb meerdere dimblock V-3 maar op een heb ik een kanaal dat zijn eigenleven lijd. Als ik hem via de tafel aanzet, gaat hij gewoon niet aan, of veel later. Hij gaat ook regelmatig uit zonder dat hij de opdracht krijgt. De instellingen van mijn lichttafel zijn juist en de instelling van de dimmer is ook juist. Verders helpt resetten niet, en is stroomeraf ook niet de oplossing. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?

mvg

Theatertechneut
  • koentjes
    • Dec 2007
    • 333

als je techneut bent, snap je ook wel dat hiervoor heel erg veel verschillende redenen kunnen zijn...
    en dat er nog steeds niemand een glazen bol heeft hier...

Comment

• @lex
      • Jul 2006
      • 1087

Ik kom ze vaak tegen in het cultureel centrum cirquit en hoor vaker dat dit soort problemen zich voordoen. Weet niet wat de oplossing is, maar denk dat TTL er zelf voldoende ervaring mee zal hebben.

@lex
      Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• fries
        • Dec 2010
        • 3

Waarschijnlijke is het gewoon een digitale storing en zal hij retour moeten naar TTL. Waar wij gewoon niks aan kunnen doen, mocht iemand nog wat weten hoor ik het graag.

En ja koentje, ik ben techneut. Maar bepaalde dingen gaan ook mij de pet te boven. Alles wat ik er aan kon doen heb ik gedaan, software valt daar niet onder
        Last edited by fries; 22-12-10, 23:06.

Comment

Working...