dmx bar met sturing, dmx tafel of beide ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Roel K
    • Feb 2008
    • 55

dmx bar met sturing, dmx tafel of beide ?

hoi,

Ik wil overgaan tot de aankoop van led parren en heb mijn oog laten vallen op die mooie aanbieding hier op de site.

maar ik ben nu aan het twijfelen om het volgende aan te kopen

de led commander +[FONT=Verdana] American DJ Slidebar DMX 4 Powercon[/FONT]

Deze parren + sturing moeten dienen om :

70 % van de tijd als verlichting in een jeugdlokaal , waar ze gewoon aan staan maar langzaam van kleur veranderen o.i.d. zou mooi zijn.

30 % van de tijd worden ze verhuurd. Dus ophangen, insteken en klaar.

De reden waarom ik een showtec led commander erbij wil en niet de Led operator gelijk inbegrepen in de set .Is omdat wij nog 2 jbsystems dynamo scanners hebben die ik hier dan ook graag mee zou aansturen.

Ik heb nog geen ervaring met het programmeren van scenes en chases maar wil hier gerust wat tijd in steken mits het niet te omslachtig is.
    En dit is eveneens mijn vraag , hoe moeilijk is het om een effect gelijk bvb"langzaam van kleur veranderen" te programmeren ? of andere gelijk aardige effecten zodat je een compleet showtje hebt dat je de hele avond op het geluid kan laten lopen zonder dat het gaat storen

Mvg
    Last edited by Roel K; 08-02-11, 18:44. Reason: Goede commentaar van DJordy =)
  • DJordy
    • Nov 2009
    • 112

de showtec slidebar 4 is niet voor ledparren maar voor gewone parren(met halogeenlamp)

ik denk dat je beter gewoon een t4 kan kopen met eventueel een statief, en dan gewoon de dmx kabels doorlussen.
    Mvg,

DJordy

Comment

• Lala
      • Sep 2008
      • 370

Showtec DMX Booster Bar 4

Dit werkt wel als bar. De andere absoluut niet.

Het tafeltje gaat ook niet werken. Je kunt het gebruiken als aansturing voor je ledparren, maar die scanners er nog bij zal niet echt gaan lukken. Je zult dan meer aan Elation DMX Operator II DMX sturing moeten denken.

Comment

• Roel K
        • Feb 2008
        • 55

Originally posted by Lala
        Showtec DMX Booster Bar 4

Dit werkt wel als bar. De andere absoluut niet.

Het tafeltje gaat ook niet werken. Je kunt het gebruiken als aansturing voor je ledparren, maar die scanners er nog bij zal niet echt gaan lukken. Je zult dan meer aan Elation DMX Operator II DMX sturing moeten denken.
        Ik wou de parren per 2 op 1 kanaal zetten zodat er nog kanalen vrij zijn voor de scanners.

Die dmx bar ziet er al heel goed uit is zoiets dan een aanrader i.c.m de led commander ?

Wat met zo'n bar heb ik toch de keuze om de programma's in de bar te gebruiken of ze volledig met de led commander aan te sturen, of sla ik hier de bal volledig mis ?

Comment

• Lala
          • Sep 2008
          • 370

Aan die bar hang je ze op. Op de balk zitten een aantal stroompunten om de parren aan te sluiten en er zit een aantal keer DMX in en DMX uit op. Voor de rest doet de balk niets.

Comment

Working...