chamsys usb /wing

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • thomas artois
    • Jun 2006
    • 29

    chamsys usb /wing

    ik heb mij zo een usb dongel gekocht van 100 euro voor chamsys nu is mijn vraag kan ik via men laptop wel een wing aansluiten maar geen tafel dus de overgan naar usb gewoon via men dongel ....kan iemand me daarbij raad geven ?
  • Lala
    • Sep 2008
    • 370

    #2
    Whut? Ik snap er geen zak van?

    Comment

    • leute
      • Feb 2011
      • 1

      #3
      dit is geen probleem

      Comment

      • cornedure
        • Jul 2002
        • 230

        #4
        Originally posted by thomas artois
        ik heb mij zo een usb dongel gekocht van 100 euro voor chamsys nu is mijn vraag kan ik via men laptop wel een wing aansluiten maar geen tafel dus de overgan naar usb gewoon via men dongel ....kan iemand me daarbij raad geven ?
        Het zal venijnig klinken, maar 5 typfouten in 1 warrige zin vraagt eigenlijk om genegeerd te worden. Dus 1 raad: schrijf in volzinnen en denk eerst na vooraleer je iets opschrijft. Vergeet niet dat wij niet in jouw hoofd kunnen kruipen om te verstaan wat je bedoelt. Dat knopje "voorbeeld van bericht" dient ook tot iets.

        Om je even op weg te helpen, want zonder deze info kunnen we (ik toch) je niet verder helpen:

        Tafel:
        Chamsys MQ50/100/200/...? pro/expert?
        playback wing?
        PC-wing?

        De overgang naar USB ... =
        overgang van wat naar wat?

        Comment

        • Svartrose
          • Apr 2008
          • 229

          #5
          Ik neem aan dat je bedoeld dat je een dmx-interface hebt die niet van chamsys is. Je kunt DMX uitsturen maar je mist de hardwarematige controle. Met een PC-wing van Chamsys krijg je die controle wel, maar die kost een hoop geld. Met een andere DMX-tafel gaat het via je huidige dongle niet lukken.

          Comment

          Working...