Kroonluchter Wysiwyg

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pipping
    • Aug 2010
    • 83

Kroonluchter Wysiwyg

Hallo,

Ik ben bezig met een tekening in Wysiwyg, en ik heb kroonluchters nodig in mijn tekening, weet iemand waar deze verstopt staan in de libary ? Of kun je deze ergens importeren en hoe gaat dat dan ?

Graag wat reacties
  • josip1981
    • Jan 2008
    • 9

misschien eentje zoeken via sketchup en zo importeren in wysiwyg, of er zelf 1 tekenen in sketchup en dan ook weer importeren

Comment

• JeroenVDV
      • Mar 2004
      • 963

Of gewoon even snel zelf maken in WYSWIYG, 2 minuten werk..
      Creating shows beyond Imagination

Comment

• Pipping
        • Aug 2010
        • 83

Hoe maak je dan een sketschup ? OF hoe importeer ik er een ? Iemand voorbeeld toevallig ? Ik heb al het een en ander geprobeert met lijnen etc maar dit werkt ook niet

Groeten

Comment

• JeroenVDV
          • Mar 2004
          • 963

Welke versie van WYSIWYG heb je?

Comment

• Pipping
            • Aug 2010
            • 83

Ik heb Wysiwyg perform 22

Comment

• JeroenVDV
              • Mar 2004
              • 963

Daarin zijn de tekentools iets beperkter dan in de latere versies, maar je kunt prima een kroonluchter maken. Kwestie van creatief doen met de tekentools die je hebt. Mocht je dat niet zien zitten kun je ook wel een sketchup-file proberen te importeren maar dan moet je wel weten wat je doet. Met name omdat er vaak veel troep meekomt of het nodeloos ingewikkeld modellen zijn die in WYSIWYG niet veel toevoegen maar wel nodeloos zwaar zijn. Beste methode is File, open, bij type rechtsonder Sketchup kiezen, file openen, ontdoen van nodeloze onzin en opslaan als WYG file. Vervolgens in je echte project File, Merge, en die gemaakte kroonluchter-WYG kiezen.

Lampen laten branden ofwel door light emission (eventueel DMX-bestuurd) aan te zetten bij de objecten die een gloeilamp voorstellen, ofwel die vervangen door echte fixtures (zitten nuttige "omni"-light fixtures in de library, gewoon even zoeken en proberen).

Succes.

Comment

• Pipping
                • Aug 2010
                • 83

Het werkt !

Danku voor de reacties

Comment

Working...