ik weet grotendeels hoe LJ werkt,
ook het programmeren van de touch panel en transparant cue's e.d is geen probleem,
maar nu heb ik bijvoorbeeld 10 sunstrips in 10 chanel mode, en 25 cls led parren.
een programma maken met 100 kanalen voor de sunstrips in onbegonnen werk, vroeg me dus af of er een optie in lj zit om automatisch een (divers) programma te laten maken.
dit wil ik dan ook voor de led parren doen, scheel me heel veel klikken
dit kon ik zelf nog niet vinden namelijk, misschien kijk ik erover heen.
de sunstrips staan in martin als 10 channel dimmer (volgens mij stond de sunstrip niet in de libary)
en de cls led par staat als 3/5 channel RGB
en waar kan ik die vraag nou beter in het NL stellen dan hier
ps. nog een kleine vraag.
als lj opstart, gooit hij alle parren aan, als ik de par aanklik staan ook de parameters van de RGB open op 100%, hoe kan ik instellen dat ' begin positie' of ' uit' 0 is?
ook het programmeren van de touch panel en transparant cue's e.d is geen probleem,
maar nu heb ik bijvoorbeeld 10 sunstrips in 10 chanel mode, en 25 cls led parren.
een programma maken met 100 kanalen voor de sunstrips in onbegonnen werk, vroeg me dus af of er een optie in lj zit om automatisch een (divers) programma te laten maken.
dit wil ik dan ook voor de led parren doen, scheel me heel veel klikken

dit kon ik zelf nog niet vinden namelijk, misschien kijk ik erover heen.
de sunstrips staan in martin als 10 channel dimmer (volgens mij stond de sunstrip niet in de libary)
en de cls led par staat als 3/5 channel RGB
en waar kan ik die vraag nou beter in het NL stellen dan hier

ps. nog een kleine vraag.
als lj opstart, gooit hij alle parren aan, als ik de par aanklik staan ook de parameters van de RGB open op 100%, hoe kan ik instellen dat ' begin positie' of ' uit' 0 is?
Comment