tekenen trussconstructies

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GiVA
    • Oct 2011
    • 1

tekenen trussconstructies

Hello,

om mijn klanten een duidelijker beeld te geven van hun beursstand/fuifopstelling/... wens ik mij een softwareprogramma aan te schaffen om dit uit te tekenen.
    WYSIWYG & vectorworks zijn toonaangevend maar redelijk duur.
    Ik kocht vroeger reeds een softwarepakketje van Globaltruss maar kan er niet mee werken.
    Ik heb sowieso enkel Prolyte H30V in verhuur.

Wie geeft mij raad, kan mij opleiden, info mbt aankoopprijzen,...

Grtz
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

Gratis, en met de mogelijkheid om Prolyte artikelen te importeren: Google's Sketchup !
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• e-sonic
      • Aug 2004
      • 329

Opleiding voor sketch-up en vector works, @archilecture_nl op twitter, zal er zelf ook nog eens aan moeten geloven, met name de uitwisseling naar akoestiek simulatie laat iets meer mogelijkheden zien in sketch-up. De mogelijkheid om bestanden van je klant te gebruiken is ook aantrekkelijk.

groet van @audiopartner
      Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2

Comment

• pjadskop productions
        • Nov 2008
        • 128

misschien sla ik de bal helemaal mis? maar is daslight ook geen optie?
        gratis, met 3de visualisatie bij, en voor een fuifje programmeer je gewoon even een minishowtje in je daslight en je krijgt een redelijk goede impressie van je opstelling, dit is waarschijnlijk wel geen oplossing voor beursstanden wegen het onderaanbod in voorziene truss
        Nee meneer, de boom staat niet op de bergen, want de bergen zijn op vakantie in Disneyland, meneer

Comment

• AJB
          • Jul 2003
          • 2289

Ook het gebrek aan serieuze import mogelijkheden en (wat mij betreft nog veel belangrijker) het is een Windhoos programma. Lekker gratis Sketchup, praktisch ALLES wat je verzint staat wel ergens in een library... Cursus is voor de echte basis niet eens noodzakelijk.
          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
          ------------------------------------------------
          Arvid Buit
          Creative-Director / Artist-Manager

Comment

Working...