Showtec Phantom 50 LED

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rolandino
    • Mar 2007
    • 1451

Vandaag de LED50 spot binnen gekregen en meteen even bekeken.

Kort gezegd WOW. Vond hem erg klein maar toen ie aan ging kwam er toch een vrij hoge lichtoutput uit. Wat ik eigenlijk niet verwachtte.

Heb hem nog niet naast de MSD versie gehad dus kan niet vergellijken.

Zoals ik hem heb bekeken geeft ie echt veel licht gobo's zijn wel aardig, kleuren ok, prisma werkt goed en de dimmer is ook netjes.

Jammer van de focus ( handmatig ) maar ok voor het geld mag je met deze head niet klagen.
    Last edited by moderator; 23-03-12, 21:49. Reason: leerzaam?
    EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• BillsGate
      • Apr 2012
      • 1

Originally posted by Rolandino
      Vandaag de LED50 spot binnen gekregen en meteen even bekeken.

Kort gezegd WOW. Vond hem erg klein maar toen ie aan ging kwam er toch een vrij hoge lichtoutput uit. Wat ik eigenlijk niet verwachtte.

Heb hem nog niet naast de MSD versie gehad dus kan niet vergellijken.

Zoals ik hem heb bekeken geeft ie echt veel licht gobo's zijn wel aardig, kleuren ok, prisma werkt goed en de dimmer is ook netjes.

Jammer van de focus ( handmatig ) maar ok voor het geld mag je met deze head niet klagen.

Hoe bevalt de pan en tilt snelheid je? Is hij een beetje vlot?

Comment

• Rolandino
        • Mar 2007
        • 1451

De snelheid is ook netjes ben ik van mening. Ben er erg tevreden mee ( zeker voor het geld)

Heb ze helaas nog niet naast de Phantom 250m spot kunnen bekijken ( deze heeft in mijn ogen wel meer output ) maar de LEDversie is ook verrassend.

Prisma werkt prima ook het draaien ( Gobo ) gaat soepel. Jammer dat er in mijn ogen minder bruikbare gobo's in zit ( op zich wel mooi voor projectie ) kleuren zijn OK. Jammer dat er geen automatische focus opzit maar ja wat wil je voor dat geld.

Vond ze wel erg klein uitgevallen tegenover de 250 versie.

Kortom een schattig headje met veel output voor weinig geld.
        Last edited by moderator; 05-04-12, 12:09. Reason: nu wel leerzaam?!
        EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• NiTRO
          • Sep 2002
          • 677

Voor de liefhebbers bij deze de product film van het kleine maar krachtige spotje: http://www.youtube.com/watch?v=kvN8G...7&feature=plcp

Comment

• renevanh
            • Oct 2004
            • 2371

Originally posted by Rolandino
            Prisma werkt prima ook het draaien ( Gobo ) gaat soepel. Jammer dat er in mijn ogen minder bruikbare gobo's in zit ( op zich wel mooi voor projectie ) kleuren zijn OK. Jammer dat er geen automatische focus opzit maar ja wat wil je voor dat geld.
            Gobo's zijn de "showtec gobo's" die tegenwoordig overal in zitten. De Giant XL headjes hebben dezelfde gobo's bijvoorbeeld en wel een DMX kanaaltje voor de focus. Helaas zit daar dan slechts 21W LED in.
            Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Rolandino
              • Mar 2007
              • 1451

k ben er tevreden over. Echter de set kost nu meer, Showtec heeft de heads duurder gemaakt.
              Last edited by moderator; 04-05-12, 20:18. Reason: plaat voor je kop

Comment

• Dj Gino V
                • Feb 2009
                • 237

Hey,

En heeft iemand ze al kunnen vergelijken met de 250 msd.
                Want zullen ze door 300Watt pars door prikken.

alvast bedankt
                mvg Gino V

Comment

Working...