controleerbare lichtgevende polsbandjes

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RenéE
    • Oct 2006
    • 291

Precies wat ik bedoelde inderdaad. Duplex communicatie? Waarom in vredesnaam? Digitaal radiomoduletje, wat verschillende pulstreintjes erop en gaan met die banaan!

Comment

• chippie
      • Jul 2006
      • 528

Dan is het niet te hopen dat er een radioamateur in de buurt woonachtig is want als deze storing krijgt op 433.686MHz dan hebben ze direkt het BIPT/NCS op hun nek.
      Laat staan dat deze armbandjes goedgekeurd zijn.
      En als je de site gaat bekijken is het wel voor LARGE EVENTS en met een minimum van 2000 stuks. Zal mij benieuwen wat de prijs is.....1 a 2 euro stuk?
      IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.

Comment

• DJ Antoon
        • May 2005
        • 1681

Het kan misschien ook met licht, UV, of gewoon licht maar dan gecodeerd.

Comment

• BJD
          • Oct 2007
          • 771

Ga er maar van uit dat het allemaal niet zoveel mag kosten, hooguit $1 per bandje. WSN's of bluetooth, GSM, whatever is veel te duur. Ook bulk kost een goede bluetooth radio nog >€5,-.
          Mijn vermoeden is een heel simpel RF setje op een ISM band. Waarschijnlijk wel een beetje illegaal, of met de juiste vergunningen ook legaal te gebruiken. Misschien niet eens met een microcontrollertje, maar zoals eerder aangehaald gewoon een pwm signaal. IR lijkt me sterk: dat levert storing op voor de videojongens, je moet een ledwall aan UV leds gaan inhangen om iedereen te bestralen en de mensen moeten in de zichtlijn zitten.

Comment

Working...