Probleem: Robe Spot 250 XT doet niets meer (geen display)

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MatthijsNL
    • Oct 2008
    • 49

    Probleem: Robe Spot 250 XT doet niets meer (geen display)

    Sinds afgelopen weekend werkt een van onze 14 Robe Spot 250 XT's niet meer.Hij is in een bepaalde positie blijven staan, en gaat geen kant meer op.Zelfs het display licht niet meer op.Het zekeringetje op de buitenkant heb ik al doorgemeten, deze is in orde.Voordat ik het hele apparaat door moet gaan meten ben ik eigenlijk benieuwd of iemand me een zetje in de juiste richting kan geven.Heeft iemand ervaring met dit probleem bij deze spot?Met de gebruiksaanwijzing kom ik niet verder, de troubleshoot betreft alleen storingen vermeld op het display.Ik moet er bij vermelden dat er de bewuste avond met convetti gerotzooid is, alle fans van bijna alle spots zaten vol.Bij de betreffende spot was dat niet het geval, maar het kan zijn dat iemand anders dit al verwijderd had.Iemand een idee?
    Last edited by MatthijsNL; 11-01-12, 13:11.
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

    #2
    Intern zekeringetje? Beveiliging? In ieder geval iets met de voeding.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

    Comment

    • LJ Gerrit
      • Apr 2002
      • 479

      #3
      Misschien een belletje naar de technische dienst van Controllux?
      ------------------------------------------------
      Without colour, there is no perception
      ------------------------------------------------
      MvG

      Gerrit Schottert
      Controllux

      Comment

      • MatthijsNL
        • Oct 2008
        • 49

        #4
        Probleem opgelost, topic kan dicht.

        Voor het nageslacht:

        Op het moederbordje was een zekering (T6,3A) defect, waarschijnlijk te wijten aan stof door achterstallig onderhoud.

        Comment

        Working...