Mogelijkheden movingheads

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pjadskop productions
    • Nov 2008
    • 128

    Mogelijkheden movingheads

    Beste forumleden


    ik ben gevraagd om voor iemand een set samen te stellen voor in de verhuur, ze werken meestal op de zelfde locaties, (zijn vrij hoog, 6-8m, oppervlakte +-40m*20m),maar soms kunnen ook andere plaatsen voorkomen, gaande van recepties over optredens naar fuiven.
    Afhankelijk van de prijs dacht ik aan 8-12 spots en 4-8 washen.
    Budget richtlijnen heb ik nog niet gehad, dus zou ik verschillende voorstellen willen doen in verschillende prijsklassen.


    1)
    sgm idea spot 300

    sgm idea beam 300

    sgm idea wash575

    2)
    elation design spot 300E

    elation design wash 300E

    3)
    glp ypoc 250 pro

    4)
    Briteq bt250 / 575 s

    briteq bt575w





    Impression one wash
    lijkt mij ook interessant, maar kben er nog geen prijzen van tegengekomen, aangezien de spot versie goed 7500 kost zal deze wel buiten bereik liggen.



    Nu heb ik buiten de briteq (en de glp lazer versie) nog geen enkele spot aan het werk gezien, dus hoopte ik voor een eerste grove schifting/keuze op gebruikerservaringen van mensen hier?
    Ik zoek vooral ervaringen ivm gebruiksgemak, betrouwbaarheid, lichtopbrengst, toepassingsgebied en zeker ook onderhoud.
    Ook voorstellen voor andere spots (binnen de prijsklassen) zijn welkom, alle mogelijkheden liggen nog open.
    Bijhuren in de omgeving is handig, maar niet noodzakelijk een probleem, als er een mooi getal in eigen beheer is kunnen ze nog in groepen werken, en een ander type spot huren.
    In de omgeving circuleren wel wat mac250, glp ypoc laser, (zal nog eens rondhoren).


    alvast bedankt
    Last edited by pjadskop productions; 08-01-12, 22:26. Reason: aanpassing aan opmerkingen stainz
    Nee meneer, de boom staat niet op de bergen, want de bergen zijn op vakantie in Disneyland, meneer
  • stainz
    • Sep 2009
    • 609

    #2
    Wat wordt het? Theater/Disco/Multipurpose? Denk dat dat ook nog wel verschil kan maken in de keuze van je koppen.

    Als je over dit soort serieuze hoeveelheden / bedragen praat is het wellicht de moeite om eens bij een importeur langs te gaan, vaak hebben deze wel een showroom/demoruimte waarin een mooi showtje te zien is met daarin verschillende koppen die voor jou geschikt kunnen zijn.

    Voor betrouwbaarheid en onderhoud zou ik kijken voor een kwaliteitsmerk
    (om maar weer eens de oneerbiedige vergelijking naar auto's te maken; als je een bus hebt die elke week betrouwbaar op weg moet dan kiezen de meeste ook een VW of een Mercedes)
    Wat je zelf nog niet noemt maar wellicht wel nuttig kan zijn; als het grotere klussen worden hoe goed zijn bepaalde lampen bij te huren in de regio?

    Comment

    • dubaifrank
      • Sep 2008
      • 35

      #3
      Beste,

      MBT Lijstprijzen daar zou ik niet te hard van schrikken want zoals eerder hier besproken heeft elke fabrikant verschillende kortings structuren en kan een in jouw ogen "dure" spot misschien heel erg meevallen.
      Als je mij een PM styyrt met je persoonlijke gegevens dan zal ik er voor zorgen dat de juiste contact persoon omtrent GLP contact met je opneemt!!
      MVG

      Frank Schotman
      AED Distribution
      Frank Schotman
      AED Distribution

      ***without Lights it just Radio***

      Comment

      • qvt
        • Oct 2009
        • 721

        #4
        SGM Idea Spot 300 zijn erg fijne spotjes! Met W-DMX onboard ook
        There is no substitute for imagination

        Comment

        • pjadskop productions
          • Nov 2008
          • 128

          #5
          @qvt: vond ik ook mooie spotjes op papier ^^
          heb je ervaring met deze?

          @ dubaifrank
          Ik probeerde je een pm te sturen, maar lukte niet echt, ik krijg de melding
          dubaifrank has chosen not to receive private messages or may not be allowed to receive private messages. Therefore you may not send your message to him/her
          Nee meneer, de boom staat niet op de bergen, want de bergen zijn op vakantie in Disneyland, meneer

          Comment

          • dubaifrank
            • Sep 2008
            • 35

            #6
            probeer anders eens frank.schotman@aeddistribution.be
            Frank Schotman
            AED Distribution

            ***without Lights it just Radio***

            Comment

            Working...