led parren of american dj profile/mega panel

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • luuk013
    • Aug 2011
    • 26

    led parren of american dj profile/mega panel

    led parren of american dj profile/mega panel

    ik was aan het lezen tussen de reviews van de led panels, en las dat er veel mensen nu liever een led panel mee nemen dan een paar parren.
    wat is jullie mening/ervaring graag met onderbouwing, ik ben van plan of 2 led panels of 4 parren aan te schaffen. controller is al aanwezig jb sm1612.
    voor simpel drive show werk.
  • Rolandino
    • Mar 2007
    • 1451

    #2
    Mij lijkt een LED par meer uitstraling hebben dan een LEDpanel. Zeker voor drive in.

    Een LEDpanel zal meer licht geven en meer verspreid.

    Ik heb zelf een berg ADJ LEDpanels ( profile panel RGB ) en ben er erg tevreden mee, zeker voor de prijs 82,00 in BTW.

    Je hebt meer mogelijkheden en meer licht dan een normale LEDpar.
    EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

    Comment

    • laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

      #3
      Die LED panels met al die aparte kleurtjes blijf ik de grootste kermisbrol vinden die er te zien is. Met een PAR met INTERNE kleurmenging, heb je tenminste nog iet of wat een bundel om accenten te leggen en wat diepte en gezelligheid te creƫren terwijl dat met zo een panel allemaal platgeslagen wordt en het sfeereffect heeft van een bouwlamp op een party. Panels = goed om iets uit te lichten (doek, muur, ...) maar NOOIT om naar het publiek te richten.
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

      Comment

      • Rolandino
        • Mar 2007
        • 1451

        #4
        Daar heb je gelijk in ik gebruik zo ook niet als parspot.

        Heb ze al wel gebruikt als blind effect of als backlight naar de mensen toe dus als soort van pixeltrack wat voor het oog best wel heftig is omdat je erin kijkt.
        EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

        Comment

        Working...