een vraagje kleurfilters

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ikke1234
    • Aug 2005
    • 125

    een vraagje kleurfilters

    Hallo allemaal;

    Ik heb even een vraagje

    ik zou voor een project moeten mensen uitlichten zodat ze de kleur van een bronzen standbeeld krijgen, ik dacht aan witte costumes met een LEE742 of 230 filter.
    Probleem is dat de costumes niet wit mogen zijn, aangezien dat lycra pakjes worden en dat ze bang zijn dat ja "alles" gaat kunnen zien. de kleur van de stof vinden we natuurlijk ook niet in brons....

    iemand enig idee ? hoe ik dit kan fixen ?


    Alvast bedankt !
    IK: Zo, U wil dus een evenement boeken? ok... wat heb je nodig en wat is het budget?
    KLANT: Zo Veel mogelijk materiaal, en zo'n lage mogelijke prijs.... sponsoren jullie ???
  • kokkie
    • Nov 2003
    • 1166

    #2
    "Een project", lekker vaag, want alle omstandigheden spelen mee met de keuze van belichten.
    Maar goed, kleur van de pakken kan helpen om het ideale beeld te krijgen en als de pakken al enigszins brons lijken, kan dat ook met 2 hele andere kleuren.
    De truck gaat volgens mij zijn: 2 kleuren, 2 richtingen. Ga dus niet voor 1 kleur, want exact brons gaat het toch niet worden.
    En rode pakken brons maken, zal hem ook niet worden. Je zal dus moeten overleggen wat de mogelijkheden zijn met de stof en kijken of je daarin wat kan accentueren, in dit geval jouw bronskleur eruit halen door dat ene filtertje op je stof te zetten. Kwestie van proberen en zoeken.

    Echt tips geven qua filters is niet echt mogelijk zonder stof denk ik, maar ik zou proberen een huidskleur stof of iets donkerder met 781 en 015.
    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

    Comment

    • ikke1234
      • Aug 2005
      • 125

      #3
      Originally posted by kokkie
      "Een project", lekker vaag, want alle omstandigheden spelen mee met de keuze van belichten.
      yes, i'm so sorry ;p. het gaat dus over een sketch in een revue.
      technisch hebben we alles beschikbaar, dus dat is zeker het probleem niet (oef )
      ik zal deze week eens een lapje vleeskleur uittesten met 781 & 015. want volgens mij moet het zeker mogelijk zijn die pakken te kleuren oid.

      Alvast bedankt voor de tip, ik laat je zeker weten wat het geworden is!
      (desnoods laat ik de pakjes spuiten in brons )

      Groeten,Niek
      Last edited by ikke1234; 13-02-12, 00:06. Reason: VOL met typefouten :p
      IK: Zo, U wil dus een evenement boeken? ok... wat heb je nodig en wat is het budget?
      KLANT: Zo Veel mogelijk materiaal, en zo'n lage mogelijke prijs.... sponsoren jullie ???

      Comment

      • Lala
        • Sep 2008
        • 370

        #4
        Misschien wel de makkelijkste oplossing

        Comment

        Working...