Pallets Zero 88 fatfrog

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pipping
    • Aug 2010
    • 83

    Pallets Zero 88 fatfrog

    Ik heb een vraagje,

    Volgends de handleiding van de zero 88 fatfrog is het mogelijk om van je gobos en kleuren en posities pallets te maken, Hoe werkt dit ?
    Ik krijg deze niet gestored ??

    Weet iemand hoe dit werkt ?

    Ik hoor graag wat reacties
  • axys
    • Aug 2006
    • 107

    #2
    Dat staat in diezelfde handleiding.
    Ik ben het in ieder geval vergeten, want het is al een eeuwigheid geleden dat ermee gewerkt heb.
    Maar het is niet echt moeilijk. Dat weet ik nog wel.
    JP/PA Geluid & Licht

    Comment

    • LauranBraat
      • Dec 2011
      • 27

      #3
      Volgens mij, is het als je bijvoorbeeld je juiste kleuren hebt, dat je dan de colorbutton ingedrukt houdt, en vervolgens op de buttons onder de groene faders, ook ingedrukt houd. Het is wel de bedoeling dat je dan wel de color button ingedrukt houdt. Als hij m heeft gestored, knippert dat lampje onder de fader.

      Comment

      • Robert H
        • Jan 2006
        • 378

        #4
        Is toch een behoorlijke basisfeature van die tafel, staat prima uitgelegd in de manual.

        Maar vooruit, omdat het zondag is:

        - Stel de gewenste positie, gobo, of kleur in die je onder een pallet wil opslaan
        - Houd de bewuste attribute-knop (position, beamshape of color) ingedrukt
        - Kies één van de flashbuttons onder de kanaalfaders waaronder je de pallet wil opslaan en houd deze ook ingedrukt tot het bijbehorende rooie lampje continu brandt (als er al een pallet opgeslagen, vraagt 'ie eerst nog of je de boel wilt overschrijven)
        - Et voilá, de pallet is opgeslagen

        Wanneer je nu in een live-situatie of tijdens het programmeren een pallet wilt aanspreken, houd je de attribute-knop ingedrukt en druk je kort op de bewuste flashbutton.

        Maar nogmaals, kijk even goed in de manual. Hierin staat ook hoe je de pallets bijvoorbeeld een naam geeft.

        Comment

        Working...