Welke hazer kopen ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Roeltej
    • May 2001
    • 761

Originally posted by Zinzi
    De 5p dmx aansluiting is in theater toch echt de enige echte standaard en de fabrikant van de Look hazer komt uit de theaterhoek, vandaar.
    Duidelijk :-)

Hebben ook gewoon verloopjes, maar voor beetje discotjes die we doen is 5-8% continu hazen meer dan voldoende... ding op 100% zetten zie je na korte tijd niks meer
    Vitality Show

Comment

• Dibbus
      • Mar 2012
      • 6

Hallo Mensen,

Wel zo netjes om even te laten weten wat het is geworden: de Look unique 2.1
      We hebben het eerste schuurfeest gehad en de hazer voldoet prima ! Voluit is nergens voor nodig.
      De standaard flightcase is ook van goede kwaliteit en het extra opbergvak in de deksel is ook reuze handig.

Gr,
      Dibbus.

Comment

• Dj Gino V
        • Feb 2009
        • 237

Hey,

Nu ben ik ook geintresseerd om een betere hazer te kopen,
        maar wou eens vragen of de rook langer blijft hangen van de Look Unique en weinig hinder geeft, want daar klagen ze bij mijn regelmatig over de rook.

Alvast bedankt
        mvg Gino V

Comment

• Roeltej
          • May 2001
          • 761

Heb niet idee dat de rook van de Unique langer blijft hangen... of korter... vergeleken met de 24/7 die we voorheen gebruikten. Wel idee dat die 24/7 harder moest blazen voor hetzelfde effect. Daarbij zijn er locaties dat de rook nog eeuwen blijft hangen en anderen die gelijk leeggezogen worden.
          Nu iig al paar feestjes gehad waarbij de unique op 5-8% gaat en zo de hele avond blijft werken. En niemand die zeurt om de rook.
          Vitality Show

Comment

• Dibbus
            • Mar 2012
            • 6

Hallo Gino,

De pomp en ventilator zijn apart instelbaar, je kan dus zo weinig of veel "mist/haze" maken als je wilt.

Comment

• Dj Gino V
              • Feb 2009
              • 237

Alvast bedankt voor de reactie.

Maar ik heb ook een van Smoke Factory Tour Hazer II op het oog,
              want deze zit ineens in een flightcase en is de zelfde prijs klasse maar ik wil zo dun mogelijke mist maar een oil cracker is mij te duur en de vorige goedkope hazer die ik nu heb is eigenlijk maar een gewone rookdoos met ventilator

mvg Gino V

Comment

• kokkie
                • Nov 2003
                • 1166

Maar heb je ook naar de prijs van de vloeistof gekeken?
                Met een beetje oil cracker heb je een verbruik van ongeveer 1 liter per 24 uur continu gebruik. Voel je een stevige rookmachine flink aan de tand, dan heb je voor een avondje zo 2 liter vloeistof nodig.
                Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• lucken
                  • Sep 2002
                  • 342

Swefog Ultimate serie crackers hebben een verbruik van +/- 0,04 liter per uur continue gebruik!

Comment

• hugovanmeijeren
                    • Oct 2004
                    • 1436

Originally posted by Dj Gino V
                    want daar klagen ze bij mijn regelmatig over de rook
                    En daar ga je ook met een Hazer of Oilcracker niets aan kunnen veranderen. Mijn ervaring is dat sommige mensen alleen al bij het zien van een rookmachine/hazer/oilcracker acute vormen van dodelijke astma krijgen, en hysterisch komen klagen dat er beslist geen 'rook' gebruikt mag worden.

Welke mate van invloed deze persoon vervolgens op de organisatie kan uitoefenen bepaald dan meestal of de machine al dan niet uit gaat...

Groeten Hugo
                    Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• Roeltej
                      • May 2001
                      • 761

Moet zeggen dat dat bij ons met een hazer tegenwoordig wel meevalt, 'vroeger'/met een normale rookdoos kregen we regelmatig opmerkingen van 'je mag hier niet roken' enz... sinds we hazers gebruiken is dat afgenomen tot bijna 0.
                      Vitality Show

Comment

Working...