bewegend licht op een spark

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mendelejev
    • Nov 2012
    • 4

bewegend licht op een spark

Beste allemaal,

Voor een kleine eenmalige productie probeer ik twee MAC250 entours aan te sturen met een compulite spark LX
    ik heb van de compulite website het standard device package gedownload en de file voor de entour op de spark geladen
    het lukt echter niet om de lamp te ontsteken, als ik nu kijk in het mix output menu (19) dan zie ik dat het ignite veld leeg is, maar zelf als ik hier het service kanaal met de juiste waarde invul lukt het niet om de lampen te ontsteken...
    is er iemand die mij verder kan helpen

mvg

Luuk
  • Dennis vd Dool
    • Jan 2007
    • 72

Igniting DMX spotsSending the default value

Keypresses

1. Select spots.
    2. Press [IGNITE ON]
    3. Press [ENTER]

Results/Comments
    The default value as defined in the device definition is transmitted. The duration of the transmission depends on the time as defined in the device definition.

Staat keurig netjes beschreven in de handleiding, die zowel op de website van de fabrikant als via google te vinden.
    Last edited by Dennis vd Dool; 06-11-12, 09:38.

Comment

• Mendelejev
      • Nov 2012
      • 4

@Dennis

ik heb de handleiding gelezen, en zoals ik al schreef heb ik heb de waarde en kanaal ingevuld, maar toch gaan de spots niet aan.
      Blijkbaar doe ik dus iets verkeerd...
      ook als ik [exam][ignite on] in geef komt er geen ignition entry in de lijst te staan, dus blijkbaar zit er ergens nog iets verkeerd...

Comment

• Dennis vd Dool
        • Jan 2007
        • 72

Oke. Kan het zijn dat de mode niet goed ingesteld staat? (8bit of 16bit)

Net even de standaard library bekeken. Kan het zijn dat je per ongeluk de 350 entour hebt gepatched?
        Als je de library versie van 2010 download staat de 250 entour basic mode er in.

Denk dat je hier een stap verder mee moet komen.
        Last edited by Dennis vd Dool; 07-11-12, 16:41. Reason: Toevoeging

Comment

• Mendelejev
          • Nov 2012
          • 4

Originally posted by Dennis vd Dool
          Oke. Kan het zijn dat de mode niet goed ingesteld staat? (8bit of 16bit)

Net even de standaard library bekeken. Kan het zijn dat je per ongeluk de 350 entour hebt gepatched?
          Als je de library versie van 2010 download staat de 250 entour basic mode er in.

Denk dat je hier een stap verder mee moet komen.
          ik ga het proberen, had de library van 2011 misschien dat daar een foutje in geslopen is.

Comment

• Mendelejev
            • Nov 2012
            • 4

Het is gelukt,
            dank voor de hulp

Comment

Working...