Showtec Compact LED Lichtset MKII handleiding

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bran0985
    • May 2004
    • 75

Showtec Compact LED Lichtset MKII handleiding

Vergeef mij mijn domheid.. maar ik kan hem niet vinden op www.
    Net een setje Showtec Compact LED Lichtset MKII gekocht maar de (gekopieerde) gebruiksaanwijzing is niet te lezen...
    Is er ergens een pdf daarvan te krijgen.. muziek maken is leuk en een paar lampies voor donkere kroegen is fijn maar ik snap echt werkelijk niets van het menu op de balk....
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Originally posted by bran0985
    Vergeef mij mijn domheid.. maar ik kan hem niet vinden op www.
    Net een setje Showtec Compact LED Lichtset MKII gekocht maar de (gekopieerde) gebruiksaanwijzing is niet te lezen...
    Is er ergens een pdf daarvan te krijgen.. muziek maken is leuk en een paar lampies voor donkere kroegen is fijn maar ik snap echt werkelijk niets van het menu op de balk....
    Moet je toch bij je leverancier zijn. Een Nederlandse leverancier, die aan een particulier iets levert, moet er wettelijk een Nederlandse gebruiksaanwijzing bijvoegen. Dat geldt niet als je iets van een particulier op MP koopt.
    De leverancier mag je niet naar de fabrikant verwijzen, hij moet er zelf voor zorgen. Zoniet kun je de koop ontbinden.

Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• bones2001
      • Aug 2003
      • 741

Toets hier het typenummer in en voila.
      Is waarschijnlijk de 30268.
      Mixen is net als schilderen.
      Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

Working...