Clay Packy Sharpy vS Elation Extreme 5R
Collapse
X
-
------------------------------------------------
Without colour, there is no perception
MvG
Gerrit Schottert
ControlluxComment
-
Nou die Beam Extreme er ff bijgezocht, heeft 100 k lx OP 15 meter.... met een 189 watt lamp, en dan nog voor minder dan de helft van de prijs.....
Nou ben ik geen licht tech (wel een licht leek) en eigenlijk geen fan van lampen maar ik zie nog steeds een heel fel ding....Comment
-
Das een mooie lamp... heeft in spot mode 82 k lx op 5 meter, en dat met een 280 watt lamp...
Nou die Beam Extreme er ff bijgezocht, heeft 100 k lx OP 15 meter.... met een 189 watt lamp, en dan nog voor minder dan de helft van de prijs.....
Nou ben ik geen licht tech (wel een licht leek) en eigenlijk geen fan van lampen maar ik zie nog steeds een heel fel ding....
Mr. Review gezien je naam had ik wel een eerlijk vergelijk verwacht. Wat je zegt de BEAM extreme. Dan zal je deze ook moeten vergelijken met de BEAM mode van de Robe Pointe.
Maar zoals Gerrit al zegt vergelijk de pointe eens met de beam extreme ( in de echte wereld in plaats van op papier) want zien is geloven. Ik denk dat Gerrit hier wel aan mee wil werken. Ik ben elk geval erg nieuwsgierig naar deze vergelijking.Comment
-
Mr. Review gezien je naam had ik wel een eerlijk vergelijk verwacht. Wat je zegt de BEAM extreme. Dan zal je deze ook moeten vergelijken met de BEAM mode van de Robe Pointe.
Maar zoals Gerrit al zegt vergelijk de pointe eens met de beam extreme ( in de echte wereld in plaats van op papier) want zien is geloven. Ik denk dat Gerrit hier wel aan mee wil werken. Ik ben elk geval erg nieuwsgierig naar deze vergelijking.
Dat is een leuk idee...
ik ben morgen weer tussen die lampen, dus dan neem ik er een mee...
Tenzij er een robe bij staat, dan sta ik vooraan met m'n camera .Comment
-
Without colour, there is no perception
MvG
Gerrit Schottert
ControlluxComment
-
Ik heb de lamp in de bus staan, dus ik wil graag eens zien wat ze dien tegenover elkaar,
hoop voor jou dat die pointe gehakt maakt van de beam extreme, want die Robe's maken iig gehakt van je portemonnee...Comment
-
Het blijft lastig te zien met een camera, maar duidelijk is dat de rechter bundel een stuk feller is dan de linker.
Nou heb ik die lamp nog een paar dagen in mn auto staan, dus waar blijft die pointe ?
Een andere grote lampen leverancier krabbelde ook al terug toen ik een AB test voor stelde.Comment
-
Ik heb laatst een demo gezien van de Genesis van Prolights (lijkt ook op de Sharpy), moet zeggen dat ik zeker onder de indruk was.
Overigens heb ik geen idee hoe hij naast een Sharpy of een Extreme 5R het zou doen. Zit een 15r lamp in en geen 5r.
Maar volgens mij zou die ook goed mee komen.Comment
-
ff geinformeerd, het is een andere lamp, ze lijken qua uiterlijk niet op elkaar, wel hebben ze beidde een 5r lamp, dus de lichtopbrengst zal bij elkaar in de buurt moeten zitten,
Ook hier wachten we nog op een Rush van de importeur voor een AB testje...Comment
-
Mocht iemand toch nog eens met eigen ogen willen zien zien hoe de 2 lampen het tegenover elkaar doen, op dinsdag 29 okt is er wederom een shot out. Dit keer bij een licht en geluidsverhuur bedrijf in Maarssen, dus dat is lekker centraal..
pb maar even als je wilt komen...
en neem een zonnebril meeComment
-
Ik haal het topic even naar boven, inmiddels is de beam extreme ook vergeleken met de Martin Rush MH3, voor het resultaat maar even PB'en anders ben ik weer partijdig.
maar ik vraag nogmaals om de mogelijkheid de Elation Beam Extreme met de Robe pointe te vergelijken.. Dus als iemand de lamp heeft staan graag ook ff een PB.Comment
Comment