Blacklight TL balk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Blacklight TL balk

Ik wil een blacklight TL balk gebruiken voor een act. Komt een houten bakje om heen. Buitenkant wordt zwart of zwart of iets daar tussenin, maar wat komt aan de binnenkant voor kleur?
    Zwart. wit, of aluminiumkleur. Ik heb ook gedacht aan een soort reflector van alu of blik, maar waar haal je dun plaatwerk?
    Het wordt geen topproduktie, de kosten dus ook niet.

Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı
  • drbeat
    • Jun 2012
    • 671

misschien om de kosten te drukken aluminiumfolie?? Ik heb ook van die plakbandrollen isolatietape met een blinkende buitenkant. kun je er ook achter plakken... Wellicht dat een leuke optie? en is altijd goedkoper dan een rvs plaat knippen, snijden en vouwen....
    Last edited by drbeat; 06-02-14, 11:58. Reason: aanvulling
    Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• Carl
      • Nov 2000
      • 907

Misschien kun je een TL bak scoren met aluminium reflector, die worden vaak in hoge hallen gebruikt. Wellicht eens rondkijken, of een electriciën vragen. Als die boel vervangen wordt, gooien ze die met containers tegelijk weg.
      Anders is dat alutape wel een goedkope en snelle oplossing. Hebben ze in de bouwmarkt, bij de ondervloerrollen voor laminaat.

Comment

• speakertech
        • Jan 2008
        • 1697

Originally posted by Carl
        Misschien kun je een TL bak scoren met aluminium reflector, die worden vaak in hoge hallen gebruikt. Wellicht eens rondkijken, of een electriciën vragen. Als die boel vervangen wordt, gooien ze die met containers tegelijk weg.
        Anders is dat alutape wel een goedkope en snelle oplossing. Hebben ze in de bouwmarkt, bij de ondervloerrollen voor laminaat.
        Het gros van de (inbouw) TL-balken is inwendig wit. Dan moet je ook nog eens weten waar die sloopcontainers staan.
        De alu tape lijkt me wel wat, zoals ook in de eerste reactie van Drbeat aangegeven.

Speakertech
        Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
        ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

Working...