MA Lighting lightcommander 24/6 patchen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • larsojo
    • Feb 2014
    • 3

MA Lighting lightcommander 24/6 patchen

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem van mijn LightCommander 24/6...

Ik wil graag de bovenste bank faders/encoders patchen naar DMX kanaal 1-24, en de bank daaronder naar 25-48...

Hoe kan ik dit doen want als ik bij de patch een kanaal selecteer om het DMX kanaal naartoe te wijzen dan selecteert hij de bovenste én de bank daaronder, maar dan heb ik 2 schuifjes voor kanaal 1 en dat vind ik nogal nutteloos......

Groeten,

Larsojo
  • hugovanmeijeren
    • Oct 2004
    • 1436

Via 'utility setup' moet je de tafel eerst even in Wide modus zetten, dan kun je de 48 faders voor 48 dmx adressen gebruiken.
    Standaard staat de tafel op 24 kanalen waarbij je dus 2 presets hebt die je in en uit kunt faden.

Groeten Hugo
    Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• larsojo
      • Feb 2014
      • 3

yeahh thankss,

Ik ben nu niet op me werk en heb het nog niet ingesteld.

Is het ook mogelijk dat je via patch dan zorgt dat bank 2 kanaal 1-24 wordt en bank 1 25-48? Want ik gebruik 1-24 meer en op de 2e bank zitten ook flash buttons

Comment

• meine
        • Mar 2005
        • 35

Misschien te laat: maar om de tijdens het patchen te kiezen welke kanalen reageren op de flash buttons gebruik je de preset1 master. Als je deze preset1 master verschuift zie je ook de richting van de pijltjes voor de kanaalnummers veranderen.

Comment

Working...