verschil tussen JEM compact pro hazer en Look unique 2.1 hazer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj Gino V
    • Feb 2009
    • 237

verschil tussen JEM compact pro hazer en Look unique 2.1 hazer

Beste mede forumers,

Ik ben aan het zien om een nieuwe hazer aan te schaffen om te gebruiken op trouwfeesten dus geen fazer of rookdoos .
    Nu heb ik zelf wat aan het rond zien geweest en kom ik op deze 2 hazers uit ( JEM compact pro hazer en Look unique 2.1 hazer),
    maar vindt nergens op het internet waar ze de twee eens met elkaar hebben vergeleken.
    De bedoeling is dat er een haze wordt gemaakt die bijna niet waarneembaar is waar de mensen zich aan storen tijdens een trouwfeest of bijeenkomst,
    maar wel zodanig als er een beam doorgaat deze sterk zichtbaar is.
    De hazer moet ook vrij stil en licht van gewicht zijn zodat deze gemakkelijk te vervoeren is, en ik heb al zelf gezien dat deze twee ook op waterbasis haze werken en dit minder aanslag geeft op de optieken van movin heads.

Maar nu had ik toch eens graag jullie mening over deze 2 hazers gehoord zodat we kunnen bepalen welke beste uit de hoek komt?

alvast bedankt
    mvg Gino V
  • kokkie
    • Nov 2003
    • 1166

Hi Gino,

Beide machines naast elkaar kan ik je niet mee helpen. Persoonlijk ben ik erg fan van de Look machines, zeker t.o.v. Jem. Maar een nadeel van Look is het hoge vloeistof verbruik.

Groet Pascal
    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• Dj Gino V
      • Feb 2009
      • 237

Hi,

bedankt voor jou ervaring te delen,
      ik heb wel kort gehoord dat de Jem compact pro hazer een copie is van de Look unique 2.1 en de Look is ook iets goedkoper.
      maar zijn er mensen die ervaring hebben met de JEM of Look en deze met ons willen delen

mvg Gino

Comment

• DeeBee
        • Mar 2005
        • 26

Hallo Gino,

ik gebruik een JEM Compact hazer. Qua vloeistof-verbruik is het ding een zuinigheidswonder. Plaatsen waar ik kom is zo'n 20~30% continue output ruim voldoende om een mooie atmosfeer te creƫren. De haze is mooi, met een redelijke hang-time. Wat mij betreft zijn er twee nadelen aan de machine

1) de outlet is nogal verticaal gericht en niet verstelbaar. Had 'm liever wat horizontaler gezien, voor snellere verdeling over grote oppervlakte te krijgen.
        2) De behuizing wil nog wel eens resoneren. Heb alles een keer na gedraaid maar dat hielp helemaal niks. Dat is voor de iets rustigere klusjes wel eens vervelend, al hebben we het redelijk op kunnen lossen door een stolpcase uit te rusten met wat extra demping.

Met de Look heb ik geen ervaring, maar zijn ongetwijfeld prima machines. Succes met de aanschaf, benieuwd wat het wordt!

Gr
        Denk om uw oren: denk groen!

Comment

Working...