Showtec Minimax 250

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Loeven Licht&geluid
    • Feb 2014
    • 4

Showtec Minimax 250

Beste,

Ik heb me een showtec minimax gekocht, (2dehands)
    Maar toen ik hem kreeg was de lamp stuk..
    nieuwe lamp besteld er weer in gedaan en deed weer.
    maar alleen nu heb ik hem nou wat zal het zijn? 4 branduren gehad en is die weer kapot?
    opbegeven moment toen de lamp het gewoon nog deed leekt alsof de movinghead in brand stond zo hoorde ik het,
    en hij gaat in de test mode gaat die als die op het einde is trillen en tikken.
    weet iemand wat ik dr aan kan doen?

Groeeeetjes!
  • MennoSWP
    • Apr 2011
    • 103

Originally posted by Loeven Licht&geluid
    Beste,

Ik heb me een showtec minimax gekocht, (2dehands)
    Maar toen ik hem kreeg was de lamp stuk..
    nieuwe lamp besteld er weer in gedaan en deed weer.
    maar alleen nu heb ik hem nou wat zal het zijn? 4 branduren gehad en is die weer kapot?
    opbegeven moment toen de lamp het gewoon nog deed leekt alsof de movinghead in brand stond zo hoorde ik het,
    en hij gaat in de test mode gaat die als die op het einde is trillen en tikken.
    weet iemand wat ik dr aan kan doen?

Groeeeetjes!
    Ze zijn wel discontinued, dus misschien zit er een ontwerpfout in? Anders even contact opnemen met highlite.

Comment

• Podium Verhuur
      • Mar 2012
      • 480

Dat trillen en tikken is normaal dat doet bijna elke kop. Hij stelt hiermee zijn begin en eind waardes in.

Hoe klinkt het als een lamp in de brand staat? Ik kan me daar even niets bij voorstellen.

Als een lamp werkelijk zo snel kapot gaat is het of een zwakke lamp geweest of je voeding geeft niet de juiste voltage.

Ik hoop niet dat je bent opgelicht met de kop.

Comment

Working...