Over een kleine maand gaan we de techniek bij een amateur theater hier in de buurt verzorgen.
Dit deden ze eerst met de tl buizen boven het podium, en dan met een A4'tje ervoor zodat het licht niet richting het publiek ging.
De opdrachtgever is met alles beter dan dat al tevreden, ik echter niet
We hebben beschikbaar:
- 14 led parren (tegenlicht?)
- 8 par 64's (allen 500w) (4 stuks hebben een barndoor)
- Genoeg dimmers (kan ik via via eventueel extra krijgen)
Het podium is ongeveer 10 meter breed, en 4 meter diep.
Dan probleem 2. We hebben 3* 16A beschikbaar. Hiervan gaat er 1 op aan geluid. En is er dus niet bijzonder veel beschikbaar voor het licht.
Onze vraag is hoe we dit het beste aan kunnen pakken. Welk front/zij/tegenlicht, en waar, nog iets anders dan 152 op het front?
Zijlicht is op elke hoogte tot 2,5 meter mogelijk (we hebben een soort van ballettoren).
Voor het podium hangen we een trussje over de gehele breedte, helaas kan deze niet verder dan 1m van het podium af. Tegenlicht kan in het trussje van de backdrop.
De mogelijkheid om te huren is er bijna niet. Hooguit 4 pc'tjes, maar meer wordt het niet.
Er komt overigens ook een hoop dans in voor, zijlicht is dus wel nodig
Kleurfilters is geen probleem. We hebben een boel liggen, en wat er niet is wordt bijgekocht.
Ik hoop dat iemand ons kan helpen, en alvast bedankt!
Dit deden ze eerst met de tl buizen boven het podium, en dan met een A4'tje ervoor zodat het licht niet richting het publiek ging.
De opdrachtgever is met alles beter dan dat al tevreden, ik echter niet

We hebben beschikbaar:
- 14 led parren (tegenlicht?)
- 8 par 64's (allen 500w) (4 stuks hebben een barndoor)
- Genoeg dimmers (kan ik via via eventueel extra krijgen)
Het podium is ongeveer 10 meter breed, en 4 meter diep.
Dan probleem 2. We hebben 3* 16A beschikbaar. Hiervan gaat er 1 op aan geluid. En is er dus niet bijzonder veel beschikbaar voor het licht.
Onze vraag is hoe we dit het beste aan kunnen pakken. Welk front/zij/tegenlicht, en waar, nog iets anders dan 152 op het front?
Zijlicht is op elke hoogte tot 2,5 meter mogelijk (we hebben een soort van ballettoren).
Voor het podium hangen we een trussje over de gehele breedte, helaas kan deze niet verder dan 1m van het podium af. Tegenlicht kan in het trussje van de backdrop.
De mogelijkheid om te huren is er bijna niet. Hooguit 4 pc'tjes, maar meer wordt het niet.
Er komt overigens ook een hoop dans in voor, zijlicht is dus wel nodig

Kleurfilters is geen probleem. We hebben een boel liggen, en wat er niet is wordt bijgekocht.
Ik hoop dat iemand ons kan helpen, en alvast bedankt!
Comment