Fixture voor Hog 3

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hoogerheijde
    • Apr 2012
    • 11

    Fixture voor Hog 3

    We zoeken fixtures voor een Hog 3.


    -Stairville Led Bar 252 RGB 11ch
    - Showtec led par 56
    - Eurolite Led par 5ch


    Aangezien we niet echt kennis hebben van zelf fixtures maken lukt het ons niet.


    Iemand een tip ?
  • Dirk Wijnen
    • Dec 2006
    • 189

    #2
    Led parren kun je het beste als een "generic" fixture pakken. Daar zie je staan RGB led of RGBW led (Par) dus dat maakt niet uit of het led parretje van showtec of van eurolite is. Ik moet ook nog fixtures hebben van Robe met name de nieuwere series (Robin 100 led wash) en nog paar andere fixtures van Robe.

    Ook zoek ik nog fixtures van Showtec (Tracker Q4). De console (hog 3 full boar) geeft aan dat je toestemming moet krijgen van Highend, of heb je daar de dongle voor nodig?

    Wellicht hebben we dan allebei ons "probleem" opgelost
    Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!

    Comment

    • Hoogerheijde
      • Apr 2012
      • 11

      #3
      Ik heb ook getracht op de Forums van High end te zoeken. Maar als ik daar wil registreren moet je een onmogelijke code invoeren en kan dus niet eens registreren.

      Comment

      • j-k
        • Oct 2014
        • 1

        #4
        Ik neem aan dat je op deze website al rondgekeken hebt: https://www.highend.com/support/controllers/hog3.asp. Ik denk niet dat de fixtures er in zullen staan maar wel dat er vergelijkbare fixtures zijn. Hier staat ook de Robin 100 led wash in.

        Het importeren van de fixtures is vrij eenvoudig maar je moet wel weten hoe het moet. Als je de fixture files op een usb stick hebt gezet kun je op de tafel naar Setup-->shows gaan en dan op merge show klikken. Als het goed is moet je usb stick dan bij Hog pc zichtbaar zijn en dan kun je de fixtures inladen in de tafel.

        Ik hoop dat dit helpt, op deze manier lukt het mij in ieder geval op onze Roadhog 3 (niet full boar ).

        Comment

        • Frank-AED
          • Apr 2013
          • 1

          #5
          Dames en Heren voor alle Hog III en Hog 4 support kun je mij altijd mailen en of bellen.
          Voor Library,s moet je wel rekening houden met 7 dagen build time.

          Just my 2ct

          Keep on Hogging

          Frank Schotman
          +32 495 249009
          frank.schotman@aeddistribution.com

          ''Without Lights it is just Radio''

          Comment

          • Hoogerheijde
            • Apr 2012
            • 11

            #6
            Thanx voor je tip Frank,

            Je hebt als het goed is een Email in je mailbox.

            Grtz Mario

            Comment

            Working...