Wat deed een robotarm in discotheek Zillion?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mojo77
    • Apr 2016
    • 2

Wat deed een robotarm in discotheek Zillion?

http://dmphotoprovider3.demorgen-cdn.be/photo/13-jaar-na-de-sluiting-een-blik-in-de-zillion/mruw6lzwguzdombygq2s6nbyhaxtgmruf5dey/1400509fbb6dacc5d66292c9cee9d40df91c972073705166b8 67bb142061706b/fill_488x324_65270845.jpg?v=pHWNQTd

Misschien een belanchelijke vraag en complete de foute plaats om dit te posten maar na het zien van een aantal urbex foto's uit de vroegere Zillion discotheek vroeg ik me af wat ze daar in ***snaam deden met een paar robotarmen?

Licht en geluid fascineren mij enorm en hoewel ik er helemaal niets van ken, vond ik dit toch vreemd.

Iemand een idee? Om zaken rond te spuiten ala glitters of dergelijke?
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Heb hem zelf niet zitten bekijken maar de video op https://www.youtube.com/watch?v=3DV-...&nohtml5=False is een reportage over Frank Verstraeten zijn discotheek. Allicht dat het ergens in die video wordt uitgelegd.

Comment

• Merijndj
      • Mar 2001
      • 660

Deze robots komen niet in de video voor, maar je kunt je wel voorstellen waarom er zulke robots zouden staan.
      Hij probeerde (en zette) steeds de nieuwste technieken in om zo mooi mogelijke attacties te hebben. Daar kunnen zulke robots goed van pas komen.

Comment

• Mojo77
        • Apr 2016
        • 2

Inderdaad, ik had het filmpje in kwestie ook bekeken, maar de robots worden er niet specifiek in besproken.

Merijndj,

Heb je enig idee wat hun functie geweest kan zijn? Ik zie zulke dingen toch vooral in de industrie, bvb auto's, om gaatjes te boren in plaatwerk, te lassen of ook wel als spuitarm in de lakerij, hoewel deze voor dat laatste mss te beperkt is.

Bizar ook dat ze er nog staan, die dingen lijken me toch nog wel wat geld waard

Comment

• Merijndj
          • Mar 2001
          • 660

Kan van alles zijn, extra arm voor een par (licht effect dus), of scan ofzo..
          Het zou zelfs dienbladen met drank kunnen verplaatsen.
          Robot dans act?

Ik ben zelf nooit in die club geweest maar geef je fantasie een draai

Comment

• qvt
            • Oct 2009
            • 721

Hier hebben ooit eens robots op gestaan die met vuur schoten ed. (Decor op de Zillion manier dus)
            There is no substitute for imagination

Comment

• Siwi
              • Apr 2004
              • 8

Een paar foto's van de Zillion zijn hier te vinden. Ook de robot armen zijn te zien.

Comment

Working...