Hoi,
Ik heb zondag een Creator Pro aangeschaft, en deze bevat een beperkt aantal fixtures.
Ik ben gaan zoeken, en vond via Avolites de benodigde .R20 files
Deze heb ik geimporteerd, totdat de creator crashte.
Een reboot bracht deze weer tot leven.
In eerste instantie dacht ik een corrupt R20 bestand, en heb de volledige tafel gewiped en overniew begonnen.
Maar het probleem blijft bestaan bij meerdere R20 bestanden.
Ik ben daarna met de showtec Personality Builder een eenvoudige fixture gaan maken, met slechts 1 channel.
Daar kan weinig mis mee gaan, verwacht je, maar ook bij het inladen van dit bestand, crasht de Creator.
Ik heb een werkende Personality file ingeladen in de Personality Builder, enkel de naam aangepast en opgeslagen onder een nieuwe naam, maar dat levert ook een crash op.
Allerlei variaties geprobeerd, maar enkel crashes.
De Creator is zo compleet nutteloos voor mij.
Ik heb bij Highlite.nl firmware en software gedownload, inclusief de Windows 10 variant van Personality Builder.
Meerdere laptops meerdere USB sticks.
Heeft iemand ervaring hiermee en/of de Showtec Creator?
Thanks,
Ramon
Ik heb zondag een Creator Pro aangeschaft, en deze bevat een beperkt aantal fixtures.
Ik ben gaan zoeken, en vond via Avolites de benodigde .R20 files
Deze heb ik geimporteerd, totdat de creator crashte.
Een reboot bracht deze weer tot leven.
In eerste instantie dacht ik een corrupt R20 bestand, en heb de volledige tafel gewiped en overniew begonnen.
Maar het probleem blijft bestaan bij meerdere R20 bestanden.
Ik ben daarna met de showtec Personality Builder een eenvoudige fixture gaan maken, met slechts 1 channel.
Daar kan weinig mis mee gaan, verwacht je, maar ook bij het inladen van dit bestand, crasht de Creator.
Ik heb een werkende Personality file ingeladen in de Personality Builder, enkel de naam aangepast en opgeslagen onder een nieuwe naam, maar dat levert ook een crash op.
Allerlei variaties geprobeerd, maar enkel crashes.
De Creator is zo compleet nutteloos voor mij.
Ik heb bij Highlite.nl firmware en software gedownload, inclusief de Windows 10 variant van Personality Builder.
Meerdere laptops meerdere USB sticks.
Heeft iemand ervaring hiermee en/of de Showtec Creator?
Thanks,
Ramon
Comment