Pulsar MasterPiece 108

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dave C
    • Apr 2001
    • 76

Comment

• R. den Ridder
      • Sep 2000
      • 1500

ik heb eventueel een nederlandse, maar deze is wel van een van de eerste softwareversies, als je een afschrift wil mail maar even.

edit 2009: ik heb deze niet meer! maar mail gerust met vragen over de masterpiece

groeten,
      Ralph
      Last edited by R. den Ridder; 18-02-09, 15:37.

Comment

• ive
        • Feb 2009
        • 2

masterpiece

hey mee ive kan er iemand mij helpen aan een nederlands talige
        handleiding voor een masterpiece 108

Comment

• ive
          • Feb 2009
          • 2

masterpiece

als het iemand kom doorsturen alvast bedankt
          ive.lintermans@telenet.be

Comment

• Hugovd89
            • Oct 2008
            • 22

Originally posted by ive
            hey mee ive kan er iemand mij helpen aan een nederlands talige
            handleiding voor een masterpiece 108
            stuur eens een pm naar R. den Ridder hij had volgens mij een nederlandse handleiding van de eerste software versie van de mp108, maar denk niet dat je er bijzonder veel aanhebt, de handleiding is in welke taal dan ook waardeloos bij de mp108.

Comment

• tISO
              • Jul 2007
              • 21

Originally posted by Hugovd89
              stuur eens een pm naar R. den Ridder hij had volgens mij een nederlandse handleiding van de eerste software versie van de mp108, maar denk niet dat je er bijzonder veel aanhebt, de handleiding is in welke taal dan ook waardeloos bij de mp108.
              Dat heb ik enige tijd geleden ook gedaan, maar helaas is hij niet meer in bezit van deze handleiding.

MVG

Tom TIjssen

Comment

• R. den Ridder
                • Sep 2000
                • 1500

Hoi,

nederlandstalige handleiding is er niet meer..tenminste...niet meer in mijn bezit.
                Deze is ooit opgesteld door de toenmalig importeur, Jac van Ham. ondertussen is na wytec de import volgens mij bij de nieuwe Wytec (laguna/hgl) terechtgekomen, misschien dat die er in de oude archieven nog een hebben.

verwacht hier geen wonderen van overigens; zoveel was het niet, en hij was gebaseerd op softwareversie 1.1, ondertussen zitten we op 3, met chasegenerator, alhoewel de meeste tafels al oud zijn en vaak niet eens softwareversie 2 hebben.

voor vragen kun je altijd pmén of mailen, maar verwacht dat je zelf bereid moet zijn om met de tafel te leren werken, en dat dit wel ff kost.

Comment

Working...