Whole Hog III

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Destroyer
    • Apr 2002
    • 87

Whole Hog III

Binnekort komt de Whole Hog III uit. Weet iemand al of er veel veranderingen met de Hog II zijn. Werk regelmatig op de Hog II en begin 'm redelijk onder de knie te krijgen. Maar deze zomer kom een aantal keer de Hog III tegen op diverse festivals waar ik moet draaien en wil daar niet voor een verassing komen te staan.
    Dus mocht iemand wat weten.... Graag.
    Op de site van Flying Pig is nog weinig te vinden.

Pim

• PowerSound
    • Nov 2001
    • 1892

Ik weet dat daar een ethernet connectie opkomt...
    Das alles dat ik weet

PowerSound was hier...
    PSL Bvba powered by
    L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
    Yahama LS9-32 / MC7L-48
    Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
    Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• LJ Gerrit
      • Apr 2002
      • 479

Vergeet de de Whole Hog III, kies voor de Maxxyz van Martin.
      Deze tafel doet de Grand-MA en Whole Hog vergeten.
      Voor meer info surf naar http://www.Martin.dk

------------------------------------------------
      Without colour, there is no perception
      MvG

Gerrit Schottert
      Controllux

Comment

• Tiemen
        • Dec 2001
        • 944

Wat een discussie...Maxxyz heeft nog maar op een paar beurzen te bezichtigen gestaan en zal pas in augustus uitkomen. Ook Hog III heeft nog maar paar keer op beurzen gestaan. Het enige dat de praktijk al leert is dat bijvoorbeeld op Rimini de Hog III veel meer crashte...De productie van de Hog III is trouwens maar voor de zomer van dit jaar...En jij spreekt al over diverse festivals die deze tafel zouden hebben...Deze tafel zal je nog niet on stage tegenkomen deze zomer. Maar het is natuurlijk stoer om te kunnen op een of andere manier vertellen dat je met een Hog II kan werken.

Markske

Link voor brochure :
        Electronic Theatre Controls, Inc. Lighting solutions, control equipment for Theater, Film & TV studios, Architectural spaces and entertainment industries.

Comment

• Destroyer
          • Apr 2002
          • 87

In nederland zal de Hog III nog niet staan. Maar er wordt al mee gewerkt in o.a. Engeland en Amerika. En daar zal ik 'm wel tegenkomen. Inderdaad, ik zeg de zomerfestivals, maar dat is misschien wat te voreg gegrepen, maar de festivals lopen door t/m het najaar.
          En ja, het is onwijs stoer om te kunnen vertellen dat je op een echte Whole Hog kan werken.

Comment

• Rudy Vorstenbosch
            • Jun 2001
            • 1429

ja, is echt heeeeeeeeeeeeeel stoer.... en best vervelend lezen voor diegene die er geen bal van begrijpen...

Het is nu inmiddels Augustus (zou hoog zomer moeten zijn) en ik heb toch echt vorige week achter een Hog III gezeten....

Het OS ziet er qwa opzet hetzelfde uit..
            heb helaas niet de tijd gehad om op onderzoek te gaan naar kleine veranderingen...
            Alleen de effect engine en alle mogelijkheden zijn echt te-gek..
            Maar dat was bij de II ook al zo.

Showtechniek

Comment

• LJ Gerrit
              • Apr 2002
              • 479

Maaar is de HogIII inmiddels stabiel? Ik heb begrepen dat er wat problemen waren. Moet je voor Ethernet geen appart kastje kopen??

ps De MaXXyz is direct na de Plasa leverbaar, momenteel wordt er al volop geleverd in Amerika.
              Ik heb afgelopen maandag de preview mogen bijwonen van de MaXXyz, tesamen met een zestal operator uit Nederland. Ze hebben allen ervaring met de HogII en de Grand Ma.
              De reactie waren super positief, stabiel!!! en gebruiksvriendelijk waren de belangrijkste reacties.

Without colour, there is no perception
              MvG

Gerrit Schottert
              Controllux

Comment

• Wouter Verlinden
                • Dec 2000
                • 263

Hoi,

of Hog3 stabiel is weet ik nog niet...

wat ik wel weet is dat ethernet zowat de enige aansluiting is die je op de tafel kan vinden...

Je sluit op je ethernetlijn dan verschillende modules aan:
                -dmx-universes (per 4)
                -dmx-in lijnen
                -timecode modules
                -...

al deze modules zitten in 19inch behuizing en hang je aan de tafel via ethernet....

met de tafel op zich kan je dus niks aanvangen... (heeft zelf geen dmx-uit)... misschien mooi voor vaste (theater) installaties, maar toch gevaarlijk voor de losse verhuur (hoe vaak gaan we niet onze ethernet-dmx-modules vergeten...??)

dan heb ik het meer voor de MaXXyz. die heeft alles aan boord (8x dmx, timecode, dmx-in, ...) en als je wil uitbreiden kan je dat alsnog via ethernet of usb... maar hier is het niet zo'n ramp als je is een externe module vergeet... want de tafel zelf heeft toch de basis aan boord...

maarja, er zullen ook wel "fans" zijn van het Hog-concept zeker...

Groetjes,

Wouter
                Wouter Verlinden
                Creative Sound & Light Development

Comment

Working...