vergeet niet de z-300 is een hazer en de technofog is een rookmachine. Als je het puur voor voor disco gebruikt zou ik de technofog nemen en als je er ook een beetje stage bij neemt is de z-300 wel leuk inderdaad. maar ik denk voor jouw doel dat je het beste de technofog kan nemen ( leuk apparaat trouwens )
citaat:
maar het scheelt maar 50wat met m'n oude !!!!!!
ik heb een foto van het forum afgehaalt met die technofog!
is deze techno fog groot (is wel leuk natuurlijk)
112233
Een hoop vermogen is geen garantie op een hoop rook
dus daar hoef je niet zo naar te kijken, want voor die 50 watt meer spuit die technofog +/- 5x meer rook.
En groot is hij helemaal niet, hij bijna even groot als die z-80 die je nu hebt.
Medio Juli presenteert Jem 2 nieuwe machines, de Magnum 550 en de Magnum 950.
Qua output zitten ze tussen de Techno-Fog en ZR-33.
Prijzen zijn nog niet bekend.
------------------------------------------------ Without colour, there is no perception ------------------------------------------------
MvG
Magnum 550 --> 130รขโยฌ hier bij de dealer. heb er ene gakocht. Zeer tevreden van. Voordien hadden we de antari f 80 z. Deze hebben we inmiddels de container opgedaan. Trok op niet veel.
Martin magnum 550 is zeker een aanrader! Dikke rookwolk, lekker wit!
vergeet niet de z-300 is een hazer en de technofog is een rookmachine. Als je het puur voor voor disco gebruikt zou ik de technofog nemen en als je er ook een beetje stage bij neemt is de z-300 wel leuk inderdaad. maar ik denk voor jouw doel dat je het beste de technofog kan nemen ( leuk apparaat trouwens )
Rob v.d. Molen
N.R.G Dj-Team
en een mooie kruising tussen de twee met een fantastische output: LOOK Unique hazer. Echt een aanrader. Prijs is mij wel onbekend..
Comment