Rinus ik waardeer je kennis en ervaring, en dat je daarmee meer weet van bepaalde dingen dan anderen hier oké. Maar dat wil nog niet zeggen dat je na ook meteen het recht hebt om mensen af te gaan zeiken, om welke reden dan ook.
Verder een paar vraagjes, je zegt:
Hoe ben jij er zo zeker van dat hij dit topic al wel bezocht heeft?
Dit is een forum bedoeld om te helpen en geholpen te worden, waarom zou daar geld tegenover moeten staan? Als ik vraag om een betre alternatief voor een speakerset, en deze blijkt goedkoper te zijn ga ik toch ook geen beloning uitdelen?
Mee eens Rinus, misschien dat hij beterzijn vraag anders had kunnen formuleren.
Wie zegt dat hij nog niet heeft gezocht? Je zegt zelf al dat lang niet ieder verhuurbedrijf 35 van die lampies heeft staan. Ook de grote zullen dit niet allemaal hebben. Misschien kan je bij 2 kleinere bedrijven huren?
Verder een paar vraagjes, je zegt:
citaat:
nou krijg je een sereiuze tip, maar zelfs een dankje-wel kon er niet af?
nou krijg je een sereiuze tip, maar zelfs een dankje-wel kon er niet af?
citaat:de beloning voor jouw tipgever? die met een enkel postinkje jou € 4900 moet laten uitsparen?
citaat:J&H forum gebruiken voor zoeken van de laagste prijzen? Terwijl dat NIET de opzet cq. doelstelling ervan is/was!
citaat:waarom geen (ver-)buitenlandse prijzen opgevraagd om Flash mee uit te melken? Als jij er zelf geen moeite voor wilt doen waarom dan een ander wel voor jou?
Comment