arenalights

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj_lucv
    • Aug 2001
    • 616

Rinus ik waardeer je kennis en ervaring, en dat je daarmee meer weet van bepaalde dingen dan anderen hier oké. Maar dat wil nog niet zeggen dat je na ook meteen het recht hebt om mensen af te gaan zeiken, om welke reden dan ook.
    Verder een paar vraagjes, je zegt:
    citaat:
    nou krijg je een sereiuze tip, maar zelfs een dankje-wel kon er niet af?
    Hoe ben jij er zo zeker van dat hij dit topic al wel bezocht heeft?

citaat:de beloning voor jouw tipgever? die met een enkel postinkje jou € 4900 moet laten uitsparen?
    Dit is een forum bedoeld om te helpen en geholpen te worden, waarom zou daar geld tegenover moeten staan? Als ik vraag om een betre alternatief voor een speakerset, en deze blijkt goedkoper te zijn ga ik toch ook geen beloning uitdelen?

citaat:J&H forum gebruiken voor zoeken van de laagste prijzen? Terwijl dat NIET de opzet cq. doelstelling ervan is/was!
    Mee eens Rinus, misschien dat hij beterzijn vraag anders had kunnen formuleren.

citaat:waarom geen (ver-)buitenlandse prijzen opgevraagd om Flash mee uit te melken? Als jij er zelf geen moeite voor wilt doen waarom dan een ander wel voor jou?
    Wie zegt dat hij nog niet heeft gezocht? Je zegt zelf al dat lang niet ieder verhuurbedrijf 35 van die lampies heeft staan. Ook de grote zullen dit niet allemaal hebben. Misschien kan je bij 2 kleinere bedrijven huren?

Comment

• rinus bakker
      • Mar 2002
      • 5430

Hallo Lucv,
      citaat:
      Hoe ben jij er zo zeker van dat hij dit topic al wel bezocht heeft?
      Zekerheid bestaat niet in het leven, maar in een aantal andere topics zat johan L. al weer wel vóór mijn posting, en ga je mij nou vertellen dat jij niet benieuwd zou zijn naar reacties op jouw eigen vraag? (Behalve die van mij natuurlijk want ik stelde net de verkeerde pijnlijke vragen. Afzeiken doe je diegenen die er zo openlijk om vragen, complimenteren doe je hen die dat verdienen!)
      Het feit alleen al dat je voor johan L. in het strijdperk treedt, is een compliment waard, maar mijn mening over zijn posting wordt daarmee niet anders hoor. (Jij wordt toch geen advocaat he?. Daar heb ik namelijk ook een mening over, en niet alleen gebaseerd op berichten uit de krant!) Overigens doet johan een bewering waarvan ik me af vraag of hij die kan hard maken, hoeveel je de pest ook hebt aan, of jaloers bent op de grote verhuurbedrijven!?
      citaat:
      Dit is een forum bedoeld om te helpen en geholpen te worden, waarom zou daar geld tegenover moeten staan?
      Absoluut eens, maar lees eens het volgende antwoord.
      [quote]citaat:
      ......en deze blijkt goedkoper te zijn ga ik toch ook geen beloning uitdelen? [quote]citaat: Dan hebben we het over een-wel-of-niet-beter kwestie, en duurder is dan niet het eerste onderwerp!
      Het enige dat johan opperde was uitsparen van geld! verder niks!!
      J&H forum gebruiken voor zoeken van de laagste prijzen? Terwijl dat NIET de opzet cq. doelstelling ervan is/was!
      Mee eens Rinus, misschien dat hij beter zijn vraag anders had kunnen formuleren.
      Yep, en dan was mijn reactie ook zeker NIET zo afzeikend geweest.
      Wie zegt dat hij nog niet heeft gezocht? Je zegt zelf al dat lang niet ieder verhuurbedrijf 35 van die lampies heeft staan. Ook de grote zullen dit niet allemaal hebben. Misschien kan je bij 2 kleinere bedrijven huren?
      Heb je het nu tegen mij of tegen johan? Hij geeft geen reactie terwijl dat wel had gekund, dus ik wil het verder ook maar hierbij laten.
      Top! Lucv, dat je voor johan opkomt, maar mijn studie diergedrag heeft mij duidelijk gemaakt dat sommige aapjes meer leren van een pak voor hun broek, en andere door ze veel snoepjes te geven.
      De eersten hebben een paar dagen een rode kont, de anderen de rest van hun leven rotte kiezen! Alweer off-topic.

Konrad Lorenz

een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• johan L.
        • May 2001
        • 384

ik heb eigenlijk dit topic een beetje laten rusten in verband met wat "offtopic" postings,

Maar ik zal zeker eens gaan bellen met aed.
        en natuurlijk kan er bij mij wel een bedankje van af.

Dus Disco Service Apeldoorn, bedankt.
        aan zulke posts heb je teminste iets.

Back from the death
        Net deed ie het nog.

Comment

• rinus bakker
          • Mar 2002
          • 5430

citaat:
          ... Wie zegt dat hij nog niet heeft gezocht? ...
          citaat:
          ... ik heb eigenlijk dit topic een beetje laten rusten ...
          Maar ik zal zeker eens gaan bellen met AED.
          "I'll rest my case" !
          Johnny Cochran
          citaat:
          en natuurlijk kan er bij mij wel een bedankje van af.
          Dus Disco Service Apeldoorn, bedankt.
          aan zulke posts heb je teminste iets.
          Kijk, en zo kan het dus ook.
          Dr. Spock.
          Wat minder arrogant beginnen, en misschien dan ook maar niet zo lomp eindigen, want kennelijk heeft mijn terechtwijzing je wel wat opvoeding bijgebracht;
          dus had je daar ook iets aan, ook al had het geen bal met lampen te maken!
          Rinus Bakker

een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

Working...