Heb redelijk wat ervaring met MX4 scans.
Wat ik mis in die moving mirrors:
-roterend gobo
-reverse mogelijkheid voor pan/tilt op het fixture
-een display!...Martin blijft ons verwennen met dipswitches...
-strooilicht, lekt door het gekozen design veel licht via de ventilatiegaten
heb de MX4's een hele poos op een 2518 controller gebruikt, dat kan goed, live mee werken gaat dan redelijk, maar met een hoop prog werk kan je en leuke show maken.
Nu op de freekie aangesloten en moet zeggen dat het proggen dan stukken makkelijker gaat, echt een controler die ik hierbij aan durf te raden!
pluspunten van de MX4:
-nette lichtopbrengst tussen par 56 parren (300w)
-klein en compact
-makkelijk in onderhoud
-prijs
topic founder vraagt naar een redelijke prijs voor een 2e handsje:
Als het geen afgeragde bakken zijn, maar netjes onderhouden en bijvoorveeld altijd netjes in kistjes vervoerd, tja ... moeilijk, konden ze best nog wel ens prijzig zijn!
zijn het afgeragde bakken...zijn ze misschien goedkoper maar zou ik ze lekker laten staan, dan koop je de ellende van een ander!
enne..met het lampje loop je het risico dat ie rap uitfikt...ligt aan de brandtijd die het lampje al heeft gehad, maar gaan er eigenlijk dure lampjes in??? ik gebuik ze wel maar betaal ze nooit :-)
>>>>Hoe meer zielen, hoe minder bier!<<<<
Wat ik mis in die moving mirrors:
-roterend gobo
-reverse mogelijkheid voor pan/tilt op het fixture
-een display!...Martin blijft ons verwennen met dipswitches...
-strooilicht, lekt door het gekozen design veel licht via de ventilatiegaten
heb de MX4's een hele poos op een 2518 controller gebruikt, dat kan goed, live mee werken gaat dan redelijk, maar met een hoop prog werk kan je en leuke show maken.
Nu op de freekie aangesloten en moet zeggen dat het proggen dan stukken makkelijker gaat, echt een controler die ik hierbij aan durf te raden!
pluspunten van de MX4:
-nette lichtopbrengst tussen par 56 parren (300w)
-klein en compact
-makkelijk in onderhoud
-prijs
topic founder vraagt naar een redelijke prijs voor een 2e handsje:
Als het geen afgeragde bakken zijn, maar netjes onderhouden en bijvoorveeld altijd netjes in kistjes vervoerd, tja ... moeilijk, konden ze best nog wel ens prijzig zijn!
zijn het afgeragde bakken...zijn ze misschien goedkoper maar zou ik ze lekker laten staan, dan koop je de ellende van een ander!
enne..met het lampje loop je het risico dat ie rap uitfikt...ligt aan de brandtijd die het lampje al heeft gehad, maar gaan er eigenlijk dure lampjes in??? ik gebuik ze wel maar betaal ze nooit :-)
>>>>Hoe meer zielen, hoe minder bier!<<<<
Comment