scanmaster II met parren en fixtures uw ervaringen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

scanmaster II met parren en fixtures uw ervaringen

Beste mede forummers,

Ik heb het snode plan opgevat om een lichtshowtje voor te gaan proggen voor drive-in show werk.

Het met een hufter proof showtje worden, door relatief onervaren mensen in elkaar te zetten en te bedienen.

Gezien verhuurervaringen en ervaringen met eigen gebruik wil ik aan een scanmaster2 (of hoe andere leveranciers dat ding ook noemen)gaan hangen:
    3x botex T4 met par56
    2x destroyer
    2x acrobat
    1x dmx stobo
    1x dmx rookdoos
    1x 4 kanaals switchpackje (oa. voor dj lights etc)

Zijn er mensen die een soortgelijke lichtshow op deze controller hebben werken?
    zo ja wat zijn jullie ervaringen?
    tegen welke problemen loop je aan?

Voor alle duidelijkheid: natuurljik kan ik met een grotere en uitgebreide tafel veel makkelijker werken. Mijn idee om voor deze uiterst sobere schuivendoos te kiezen komt voort uit mijn ervaringen met de mensen die met deze lichtshow moeten werken, hun wensen en hun kennisniveau...

op termijn zal er geen uitbreiding van parren of fixtures komen en de te gebruiken fixtures hebben allemaal niet meer dan 16 kanalen.

enige wat ik "mis" op deze scanmaster is de mogelijkheid om ff een kanaaltje te flashen...is duidelijk ook niet een tafel die bedoeld is om voor parren te gebruiken.
    Voor de set-up die ik voor ogen heb zijn de parren echter prima te bedienen met deze tafel.

hoor graag reacties van mensen die weten waar ze het over hebben...
    alvast dank voor jullie tijd en energie
Working...