theater techniek

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj Jasper
    • Apr 2003
    • 82

theater techniek

Een vraagje, voor de profs onder ons. Weet iemand een school dichtbij Rotterdam waar je een vak theatertechniek kan volgen. Ik wil later nl gaan werken in een theater (als lichtnicht of als ietds andrs ofzo)

greetzzzzzzzzzzzz Dj jasper
  • speakerfreak
    • May 2002
    • 1446

ja...
    heb ik me ook voor ingeschreven, het grafisch lyceum, maar goed die zit nu waarschijnlijk al vol audiovisueel was een aantal weken geleden al vol, toen heb ik me maar ingeschreven voor theatertechniek maar die is waarschijnlijk ook vol

Frank, of the drive in show: The Xtreme Xperience.....
    Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• Dekkertje
      • Feb 2003
      • 49

He speakerfreak en DJ Jasper, Ik zit op die school, 1e jaars AV-Medewerker. Ben er redelijk tevredenover. Ik kom zelf uit de buurt van Am*dam, moet elke dag 2 uur reizen voordat ik er ben, maar ik heb het er voor over. Als jullie nog wat willen weten over de opleiding, vraag maar raak. Kan ook via m'n E-mail. PS. ergens anders op dit forum geven veel mensen kritiek op deze opleiding. Laat je er niet door misleiden en doe gewoon wat je zelf wil. Oh ja, daar staan ook nog wel andere opleidingen genoemd, maar die zijn van een hoger nivo, die kunnen niet na VBO of MAVO. Hangt er dus vanaf wat je vooropleiding is.
      Met Vriendelijke groet,

Dekkertje

Met mij erbij is het altijd feest
      Buiten is het kouder dan \'snachts.

Comment

• Dj Jasper
        • Apr 2003
        • 82

mijn vooropleiding wordt gymnasium. ik zit nu in de 5e maar je moet nu al je richting opgeven waar je denkt heen te gaan. En dekkertje, waar Zit jij dan op school en kun je misschien de site geven.

greetzzzzzzzzzzzz Dj jasper

Comment

• Dekkertje
          • Feb 2003
          • 49

Ik zit op het Grafisch Lyceum Rotterdam. site: www.glr.nl Met gymnasium kan je misschien ook wel naar de hogeschool Kunsten Utrecht HKU. Volg deze link en je vindt de opleidingen :https://www.hku.nl/studie-nl/opleidi...en&bijschrift=
          Maar als je echt met de knoppen e.d. bezig wil zijn is zo'n opleiding helemaal niet nodig, maar je kan dan wel hogere functies uitoefenen. Kijk maar gewoon wat je wil en waarschijnlijk kan je decaan je ook wel helpen met informatie.

Met vriendelijke groet,
          Dekkertje

Buiten is het kouder dan 'snachts.
          Buiten is het kouder dan \'snachts.

Comment

Working...