Dj Mingle programmeren....

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nicovwijk
    • Sep 2001
    • 239

Dj Mingle programmeren....

Hallo!
    Ik heb op de PA-markt een dj mingle gekocht, maar weet nog steeds niet hoe je een programma maakt en vooral afspeeld.
    Heb de duitse handleiding wel gelezen, maar snap er weinig van.

Wat ik wil programmeren is een 4 kanaals scannetje op kanaal 1 t/m 4.

Alvast bedankt!

Nico

Groeten Nico
    Groeten Nico
  • sussudio
    • May 2001
    • 534

Maaike

Drive-in Discoshow Sussudio
    Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.
    Drive-in Discoshow Sussudio
    Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.

Comment

• nicovwijk
      • Sep 2001
      • 239

Hai maaike!
      Ik had idd al met de zoekmachine gezocht, maar mijn computer wil de plaatjes niet openen

Toch bedankt!

Groeten Nico

Groeten Nico
      Groeten Nico

Comment

• pieterjan
        • Dec 2001
        • 395

Kan me herinderen dat j&h hem op pdf formaat heb. Ik heb hem zlef namelijk ook via hun. Ik zal wel even een emailtje sturen voor je nico en dan mail ik hem wel door naar jou !

-----------------------
        Pieter-jan Jochems
        Jochems Prof Licht & Geluid - Vianen UT
        Pieter-jan Jochems
        Danstoko.nl

Comment

• JBL-QSC-DBX
          • Apr 2003
          • 381

Hallo, wij hebben er ook zo een zo'n dj-mingle. Het is een heel leuk apparaatje, voor parren. Helaas is ie niet zo geschikt voor scans, dat hebben we zelf ook geprobeerd met een 5 kanaals scannertje maar deze kreeg je niet strak geprogrammeerd. De stappen in de faders zijn te groot waardoor je soms net tussen twee stappen in geraakt. Als je scan dan een tijdje op dat programma gelopen heeft klopt er niets meer van je show.

Het instellen is niet zo moeilijk, je scan adresseren, dan in de program mode komen door de knop met program ingedrukt te houden, alles knippert een keer en je zit in de program. Alle faders een keer open dicht om er zeker van te zijn dat ze op 0 staan, dan kun je beginnen.
          Zet de faders in de gewenste stand voor stap 1, druk op program, enz. enz. enz, als je de laatste stap geprogd heb, zorg je dat je met de step up en down toetsen op die step komt te staan en dan druk je op shift en end-step. jeprogramma is dan afgerond.
          Als je nu weer op chase drukt kom je in de normale modus en kun je je programma zien.

Je zult dan zien dat deze controller niet geschikt is voor scans. Het is ook klote dat als je je volgende stap wil gaan proggen hij weer van begin af aan werkt, dus je moet je kleur (bij 4 kanaals zit gobo en kleur waarschijnlijk samen?) opnieuw aangeven, en je positie. Dat gaat wel als je wat brede programmas erin zet, maar bij kleinere stappen ziet het resultaat er waarschijnlijk niet zo tof uit.

Wij gebruiken hem nou heel tevreden voor de parren aan T4's en de traditionele effecten via een switchpack. Daar is het echt een heel handig en tof apparaatje voor.

Succes ermee en de groeten, Joris

Gao nie, bestao nie (In ABN: het gaat niet, bestaat niet)
          Timescape.nl

Comment

• nicovwijk
            • Sep 2001
            • 239

Hallo!
            Iedereen die gereageerd heeft heel erg bedankt!
            Vooral de nederlandse handleiding van de dj mingle was erg handig!
            Ik weet nu hoe alles werkt, dus mijn doel is berijkt!

Groeten Nico

Groeten Nico
            Groeten Nico

Comment

• pieterjan
              • Dec 2001
              • 395

Graag gedaan nico ! En nou gelijk je pdf file opslaan he en noooit meer kwijtraken !

-----------------------
              Pieter-jan Jochems
              Jochems Prof Licht & Geluid - Vianen UT
              Pieter-jan Jochems
              Danstoko.nl

Comment

• moderator
                Moderator
                • Apr 2001
                • 5950

Als die link blijft werken dan hebben vele (nieuwe) gebruikers van de djmingle hier een nuttig onderwerp aan iets voor in de FAQ!

onderwerp afgesloten door modje

Moderator J&H Licht en Geluid Forums
                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...