GMA

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Silence
    • Apr 2003
    • 50

GMA

Hallo,
    Dit is mijn eerste post op het forum, ben al lange tijd het forum aan het volgen en vind het zeer interessant. Nu heb ik een vraagje.
    Weet er iemand hoe je op de grandMA Macro's aanmaakt? heb de manual van GMA er ook al bijgenomen maar vind die niet zo duidelijk. Iemand meer informatie?

thanks

Let there be light, and he saw that it was good!
    silence lighting
  • KoenB
    • Mar 2003
    • 453

Ik weet niet of je Hog gewoon bent maar je kan belange niet alle macros aanmaken die je op hog kan (Komt nog wel verandering in) Wat voor een macros wil je kunnen maken? Ik ken er wel een heel aantal maar nog niet allemaal.
    Kan je dus eerst iets duidelijker zijn over welke je wilt kunnen maken?

Life is a freakshow, I just do the lighting

Comment

• Silence
      • Apr 2003
      • 50

hey koen,
      ik weet da gij wat ervaring hebt met GMA, heb je al bezig gezien, eclipse - rosenberg. Je had toen een macro met de kleuren van je washes gemaakt. zo iets in de aard zocht ik eigenlijk.

Heb op een hog al eens gewerkt maar niet om te zeggen dak hem kan proggen. patchen kan ik maar daar is het ook bij gebleven, meer ervaring heb ik er niet in.

Jij was operator op brainstorm zeker? spijtig dat ik je toen niet aan het werk kon zien! Denk wel dat het een leuke fuif geweest was.

groetjes en bedankt voor de reactie

silence lighting

Comment

• KoenB
        • Mar 2003
        • 453

citaat:
        hey koen,
        ik weet da gij wat ervaring hebt met GMA, heb je al bezig gezien, eclipse - rosenberg. Je had toen een macro met de kleuren van je washes gemaakt. zo iets in de aard zocht ik eigenlijk.

Heb op een hog al eens gewerkt maar niet om te zeggen dak hem kan proggen. patchen kan ik maar daar is het ook bij gebleven, meer ervaring heb ik er niet in.

Jij was operator op brainstorm zeker? spijtig dat ik je toen niet aan het werk kon zien! Denk wel dat het een leuke fuif geweest was.

groetjes en bedankt voor de reactie

Jep ik was toen ook in de rosenberg. Brainstorm dat is spijtig genoeg niet vlot verlopen :-(. Nu voor de kleurenmacros ben ik er ook nog niet helemaal uit. Maar dit is in overleg bij Candela en ook bij MA al aangeklaard en hopelijk doen ze er iets aan. Want ik zou wel graag de volledige macros benutten die ik ook op Hog heb.
        Silence ben ik u tegengekomen in de Rosenberg?
        Ik zou zeggen je neemt macros dezelfde manier op als op een Hog maar daar ben je dan weinig mee. Als je specifiek kan zeggen daar zoek ik een macro voor dan laat ik het wel weten.

Comment

Working...