ik heb twee mjs showmaker op de kop getikt met een botex scan controller erbij alleen ik kan op de showmakers geen dips vinden dus ik weet niet hoe ik hem zo kan coderen er staat boven op wel een dip schema dus ik snap het niet heeft iemand mischien een hand leiding van deze scan??
mjs showmaker
Collapse
X
-
Gebruik meer leestekens, dat maakt het aantrekkelijk een post te lezen.
Na de eerste regel van je openingspost geven de meeste mensen het wel op ben ik bang. Niet onaardig bedoeld, maar zo werkt het nu eenmaal op een forum.
Over die scans weet ik helaas niets, misschien kun je hem eens voorzichtig openschroeven ? De DIP's zullen wel op de print zitten, als je weet waar die zit vind je ze wel lijkt me.
Comment
-
LUNA die destijds de showmaker heeft ontworpen is MJS geworden, daarna heeft Highlite (www.hightlite.nl) alles overgenomen.
Wellicht dat men hier nog wat technische kennis in huis heeft betreffende deze scans.
Succes.
Comment
-
citaat:Geplaatst door Rv
Ik heb er zo ook ooit twee gehad met een botex controllertje. Waar zaten die dipswitches nu weer ...
Ik dacht ergens achter/naast de lamp in die opening ... heb je een foto, dan weet ik het zo weer, maar tis al even geleden ...
____
Rv.
____
PS. Weet iemand hoe ik mijn dipswitches moet instellen (heb 3 scans van 3 kanalen) Ik hoor het welComment
-
Comment
-
we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!Comment
-
Comment
Comment