Hellow...
Vraagje voor de techneuten:
Ik wil 2 cyberlights SV opnemen in een DMX netwerk, waaraan een Compulite Spark 4d hangt.
Deze Cyberlight wil ik dus NIET op HIend protocol laten draaien,omdat in dezelfde DMXlijn ook andere spots komen die niet naar LSV luisteren, maar zuiver en alleen op DMX kanalen. Een spot-definitie voor Cyberlight op DMX voor Compulite heb ik al, maar hoe ik het ook wend of keer (instellingen via dipshitjes), hij wil niet luisteren naar DMX.
Dmx kabel is okee, stuurt netjes dmx uit
Spotuitgang is goed (HI end protocol reageert ie wel op)
Tafel is goed.
Het probleem ligt dus aan de instellingen van adressen en protocollen.
Wie kan mij helpen?
Heb je een echte oplossing? (dus geen vraag of losse opmerkingen) mail mij deze dan even :thejag92@gmx.net
bedankt!
Amsterdams Bostheater.
Justin Belichting & Technische Realisatie.
*** Bezoek de WebSite ***
Vraagje voor de techneuten:
Ik wil 2 cyberlights SV opnemen in een DMX netwerk, waaraan een Compulite Spark 4d hangt.
Deze Cyberlight wil ik dus NIET op HIend protocol laten draaien,omdat in dezelfde DMXlijn ook andere spots komen die niet naar LSV luisteren, maar zuiver en alleen op DMX kanalen. Een spot-definitie voor Cyberlight op DMX voor Compulite heb ik al, maar hoe ik het ook wend of keer (instellingen via dipshitjes), hij wil niet luisteren naar DMX.
Dmx kabel is okee, stuurt netjes dmx uit
Spotuitgang is goed (HI end protocol reageert ie wel op)
Tafel is goed.
Het probleem ligt dus aan de instellingen van adressen en protocollen.
Wie kan mij helpen?
Heb je een echte oplossing? (dus geen vraag of losse opmerkingen) mail mij deze dan even :thejag92@gmx.net
bedankt!
Amsterdams Bostheater.
Justin Belichting & Technische Realisatie.
*** Bezoek de WebSite ***
Comment