Martin Mac550 (opvolger van de Mac 500)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • imported_dre
    • Sep 2002
    • 65

Hoi,

Heb dit probleem ook ondervonden met de Mac250 Entour's.
    Bij sommige toestellen haperde soms de shutter.
    Is waarschijnlijk aan de software gelegen.

Grtz Steven

LA Concepts

Comment

• Jasper-Lichtbron
      • Jun 2001
      • 2155

Iemand die al wat plaatjes kan posten van de 550 in gebruik? Ik geloof niet dat onze vaste leveranciers ze al hebben (dat is allemaal 500) maar wanneer ze beschikbaar zijn wil ik ze ook zeker eens een keertje uitproberen. Dat shutter-probleempje is dan wel heel erg lastig trouwens; hebben we met onze 518's ook, maar dat komt puur door de stappenmotoren die na een lange tijd gebruik niet zo fijn meer werken als voorheen. Neem aan dat dat bij je nieuwe MAC nog niet het geval is (dat mag ik hopen tenminste)!

Comment

• LJ Gerrit
        • Apr 2002
        • 479

citaat:Geplaatst door JeroentjE

ben zojuist bezig geweest met een programmeersessie met de MAC 550's en ben zwaar teleurgesteld wat betreft de dimmer. Wanneer je de dimmer hard laat werken gaat hij na een aantal flashen (+/- 20) niet helemaal meer dicht. Pas na een harde reset doet ie 't weer.
        Het was een bekend probleem, maar met de 1.4.9 software moet dit echt verholpen zijn. Ik heb geen problemen ondervonden met deze software.
        Ik weet niet waar jou spots vandaan komen, maar er is vandaag nieuwe software beschikbaar, Beta Versie 1.5.3. Neem anders even contact op met de TD van Fairlight of met Vincent Degen van de TD van Martin Rental.

Ik weet dat Vincent al enkele maanden met deze spots aan het beta-testen is in nauwe samenwerking met Martin professional.
        ------------------------------------------------
        Without colour, there is no perception
        MvG

Gerrit Schottert
        Controllux

Comment

• LJ Gerrit
          • Apr 2002
          • 479

citaat:Geplaatst door JeroentjE

ben zojuist bezig geweest met een programmeersessie met de MAC 550's en ben zwaar teleurgesteld wat betreft de dimmer. Wanneer je de dimmer hard laat werken gaat hij na een aantal flashen (+/- 20) niet helemaal meer dicht. Pas na een harde reset doet ie 't weer.
          Het was een bekend probleem, maar met de 1.4.9 software moet dit echt verholpen zijn. Ik heb geen problemen ondervonden met deze software.
          Ik weet niet waar jou spots vandaan komen, maar er is vandaag nieuwe software beschikbaar, Beta Versie 1.5.3. Neem anders even contact op met de TD van Fairlight of met Vincent Degen van de TD van Martin Rental.

Ik weet dat Vincent al enkele maanden met deze spots aan het beta-testen is in nauwe samenwerking met Martin professional.
          Without colour, there is no perception
          MvG

Gerrit Schottert
          Controllux

Comment

• WTT
            • Feb 2002
            • 158

Beta Versie 1.5.3. had beter 0.5.3 kunnen heten spotjes zijn mijn inziens wederom te vlug op de markt getiefd
            met als gevolg een hoop gezeik waar je niet op zit te wachten
            WTT rentals

Comment

Working...