waarschuwing bij Behringer Eurolight

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • T-Nuzz
    • Dec 2002
    • 274

waarschuwing bij Behringer Eurolight

Mensen, er zijn (hier) al heel wat discussies geweest over deze tafel voor dat ie echt uitkwam, maar hoe zijn de reacties tot nu toe?

Ik zag hem namelijk ergens staan voor 225 euro, behoorlijk verbaasd over deze lage prijs zag ik bij de "details" het volgende:

"ACHTUNG!!!!!!!! Dieses Pult ist mit dem aktuellen Softwarestand nicht für Scanner und Moving Heads verwendbar."
    [:0][:0][:0]

Vertaling overbodig neem ik aan. Mensen die daar na aankoop pas achter kwamen?
    Heb je dat echt allemaal nodig?
  • FiëstaLj
    • Oct 2000
    • 2068

Tsja ik zie het probleem niet, je koopt een parrentafel en je krijgt een parrentafel...

Tis zelfs erg netjes van behringer dat ze in de handleiding zetten dat het geen bewegend lichttafel is...

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je geen scans of movingheads ermee kan aansturen.... praktisch is natuurlijk wel anders
    Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Dave
      • Jan 2001
      • 757

Grappig, dat ik deze post nu zo zie.
      Ben een maandje geleden bij toeval bij Music Productiv naar binnen gelopen, en heb daar ook eens naar die tafel gevraagd. (Vond het toch wel een mooi ding, zeker voor die prijs)
      Kreeg een zeer verontwaardigd verhaal van de verkoper: Hij had er 10 binnen gekregen. Daarvan had hij er 9 verkocht, die alle 9 weer terug waren gekomen, samen met in totaal 2 A4'tjes aan klachten en verbeterpunten. Het ding scheen vast te lopen, niet nauwkeurig te zijn op de uitgang en weet ik het al niet meer.
      De tiende stond er nog, en hij piekerde er niet over om em te verkopen.
      Ik wacht dus ook nog eventjes tot de eventuele foutjes eruit zijn[8D]

citaat:Tis zelfs erg netjes van behringer dat ze in de handleiding zetten dat het geen bewegend lichttafel is...
      Dat staat er ook niet, er staat dat de tafel in huidige hoedanigheid niet in staat is om scans en heads te besturen, geeft naar mijn idee aan dat ze zelf inmiddels beseffen dat het ding nog niet helemaal uitontwikkeld is.

U x I = Boem.

Comment

• FiëstaLj
        • Oct 2000
        • 2068

Dat ze beseffen dat ie nog niet helemaal doorontwikkeld is wil natuurlijk niet zeggen dat ze er nog een bewegend lichttafel van gaan maken !

Er zullen best softwareupdates komen om de software stabieler te maken (lets hope so)
        Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Rudy Vorstenbosch
          • Jun 2001
          • 1429

Vind dit toch erg vreemd allemaal.

Heb er nu in totaal 12 in de verhuur, en nog geen enkele probleem ondervonden of terug gehoord.

Wat is daarop uw antwoord?

Comment

• Dave
            • Jan 2001
            • 757

Geen, ik heb geen recht van spreken, heb het ding nog nooit onder handen gehad. Het is een mening van een verkoper, en die geldt net zo veel als die van jezelf. Lijkt me nog steeds een mooi tafeltje, maar ik wacht nog even op wat meer gebruikerservaringen.
            En natuurlijk is het geen tafel bedoeld voor intelli.(Al zal die dat beter doen dan menig showtec tafeltje) DMX is natuurlijk DMX. Maar wat ik uit dat zinnetje opmaak is dat de uitgang niet stabiel genoeg is om een scan of head netjes mee te besturen.
            U x I = Boem.

Comment

• PM
              • Mar 2003
              • 87

Ik heb er ook eentje gekocht om hem eens te proberen. Een week later heb ik me er nog twee bijgekocht. Nog geen problemen ontdekt tot hiertoe ! Misschien wat opmerkingen, maar voor z'n prijs ga ik me daar echt niet druk over maken. Ik ben al blij dat een 24-kanaals tafeltje krijg, met een DMX-patch voor die belachelijke prijs !

Comment

• MC Party
                • Sep 2003
                • 481

Hallo mensen, ik kreeg er laatst een mee op klus en ik had toen het gevoel dat ie als het ware schommelt tussen de adressen. De beide spiegels v.d scans die kregen steeds tikjes. Dus dat was echt minder. Ik huur deze tafel in ieder geval niet weer voor dat de nieuwe software update er is.

Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• luc2366
                  • Jul 2002
                  • 1161

ze snappen t maar niet hé! PAR's mee aansturen en GEEN scans of headjes! waarom zou het met deze tafel wél 'goed' gaan en niet met de botex/showtec/jb/adj/... scenesetter?

Comment

• moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5950

we houden het even lekker centraal:

Graag even zoeken in de zoekmachine of het onderwerp reeds actief is.
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...