Cad-symbolen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DidierB
    • May 2003
    • 337

Cad-symbolen

Ik zal me al op voorhand verontschuldigen want zulks onderwerp heeft hier al 1000x de revue gepasseerd, en ik ken het soort antwoorden dat er gegeven worden, maar toch...[:I]

Cad-symbooltjes gevraagd! Nou ben ik ondertussen toch wel bezig met wat anders dan eenvoudig podiumlicht uittekenen, en is de behoefte aan 3D ipv 2D symbolen groter dan ooit. Ik ben dus op zoek naar de Martin Mac 250 en Mac 300 in 3D. Uiteraard wil ik wel ruilen, als ik al iets heb wat jij niet hebt... (en dus omgekeerd ook, duh)

Voelt iemand zich geroepen?[8)] Alvast bedankt he!

Groeten,

Beghin Didier
    Ampli bvba
  • LJ Tom
    • Nov 2003
    • 202

ik weet niet met welk programma je je ontwerpen maakt, ik zelf teken in Acad met i-drop en zelf gemaakte bib´s.

dit is de site van i-drop(ldassistant) : http://www.ldassistant.com/new.html

Ik weet niet of je deze site al kende, maar hier staan zowel 2d als 3d bib´s op.
    ik heb er wel zelf maar 1 Movinghead zien opstaan in 3D maar om je voorlopig
    meeverder te helpen voldoet dit misschien.

Als ik nog wat 3D fixtures afhebben kunnen we eventueel zoals je zegt wel ruilen.
    Groeten

Tom Venken

Comment

• DidierB
      • May 2003
      • 337

Dag Tom,

ik werk momenteel met Autocad 2002. Aan 2D blocks heb ik geen gebrek, en 3D heb ik ook best wel een hele hoop. Maar moet het nou net de Mac250 en Mac300 zijn die ik nu nodig heb en nu ontbreek. Heb wel de 500 en 600, wat Vari en HE, maar dus deze ontbreek ik net. Staat natuurlijk wat lullig om een andere block te gebruiken en er dan "Mac250" bij te zetten, vooral ook omdat er ook 500's en 600's gebruikt worden in mijn huidige plan.

Maar toch bedankt voor je reactie.

Groeten,

Beghin Didier
      Ampli bvba

Comment

• LJ Tom
        • Nov 2003
        • 202

Op deze site http://www.cue1.net/lib/autocad/intelligent.html
        kan je ook enkel fixtures vinden, oa de mac 250 en 300, ze zijn wel niet echt afgewerkt,
        maar ik heb ze als basis gebruikt op aan verder te werken.

Misschien heb je er wat aan
        Groeten

Tom Venken

Comment

• DidierB
          • May 2003
          • 337

Geweldig! Dit is nou eens een initiatief dat veel mensen zullen appreciëren! Ik ga alleszins die mensen wat blocks toesturen. Bedankt Tom!

En mod, misschien verdient deze link een plaatsje bij de FAQ?

Groeten,

Beghin Didier
          Ampli bvba

Comment

• KoenB
            • Mar 2003
            • 453

citaat:Geplaatst door LJ Tom

Op deze site http://www.cue1.net/lib/autocad/intelligent.html
            kan je ook enkel fixtures vinden, oa de mac 250 en 300, ze zijn wel niet echt afgewerkt,
            maar ik heb ze als basis gebruikt op aan verder te werken.

Misschien heb je er wat aan
            Heb je ook een site waar een toestel volledig 3D op getekent staat? Ipv gewoon alle 3D views appart? Want die kan je nl gewoon op martin site vinden.
            Life is a freakshow, I just do the lighting

Comment

• LJ Tom
              • Nov 2003
              • 202

alles waar 3D bij staat op die site, zijn full 3D designs

bv deze van de mac250: http://www.cue1.net/lib/autocad/files/MAC_250_3D.dwg
              Groeten

Tom Venken

Comment

• First Impression
                • Aug 2006
                • 35

Iemand inmiddels al wat 'echte' 3D modelen in 3d van de meest voorkomende fixtures?
                Want de fixtures van high-end en martin die de afgelopen jaren veelvuldig gebruikt werden zitten vol met 'gaten' in 3d en zodoende weer niet echt bruikbaar in vervolgfases van renderen in detail.

Comment

Working...